  • 31. Data: 2010-10-27 10:47:23
    Temat: Re: HDMI - audio
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Waldek Godel napisał
    > jak wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję.

    Dogłębnie i ze zrozumieniem,

  • 32. Data: 2010-10-27 10:49:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "trimowWP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cavallino napisał
    >
    > W menu TV nie ma takich dostępnych opcji

    Nie wierzę.

    > ikona sterowania KOMP- TV jest niedostępna,
    > w sterowaniu głosem są basy i soprany.......itd,

    To nie ma być w sterowaniu głosem, tylko w sterowaniu wejściami.

    > pozostałe funkcje KONTRAST; JĘZYK; LAMPA są dostępne

    Czyli w menu telewizora masz 5 opcji:
    KOMP- TV, GŁOS, KONTRAST; JĘZYK; LAMPA

    Nie wierzę.
    Musi być coś jeszcze.
    Jeśli nie ma, to idź z tym telewizorem do serwisu, niech Ci tam szukają
    dźwięku po hdmi.
    Wyraźnie masz go wyłączonego, jeśli ze stacjonarnego sprzętu nie mozesz go
    uzyskać.

  • 33. Data: 2010-10-27 11:08:45
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Cavallino napisał
    > Nie chodzi o zdeinstalowanie sterowników, tylko o wyłączenie tego sprzętu.
    > Manager Urządzeń - szukasz tej karty - prawy klawisz myszy - Wyłącz.

    Zasokoczyło po restarcie, grają tylko głośniki TV,
    a możed wiesz jak jednocześnie uruchomić głosniki Kompa i TV ??

  • 34. Data: 2010-10-27 11:18:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zasokoczyło po restarcie, grają tylko głośniki TV,
    > a możed wiesz jak jednocześnie uruchomić głosniki Kompa i TV ??

    Zapewne podłączenie głośników od kompa do TV by pomogło.
    Inaczej się raczej nie da, program odtwarzający nie potrafi wysyłać naraz
    dwóch strumieni audio do dwóch różnych urządzeń.

  • 35. Data: 2010-10-27 11:18:58
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    trimowWP napisał
    > Cavallino napisał
    > Zasokoczyło po restarcie, grają tylko głośniki TV,
    > a możed wiesz jak jednocześnie uruchomić głosniki Kompa i TV ??

    WIELKIE DZIĘKI
    Pozdrowienia
    Zbych

  • 36. Data: 2010-10-28 09:48:19
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 2010-10-26 12:09, irek pisze:
    > na kartach ati na pewno, nie wiem jak z nvidią.

    Na nvidii też działa bez problemu. Przynajmniej u mnie.