  • 1. Data: 2009-08-10 16:06:10
    Temat: HDD w laptopie - prosba o porade
    Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl>

    Witam,

    Zamierzam kupić dysk twardy do laptopa z 2006. Tutaj pojawiają się
    nastąpujące pytania:

    1.Czy laptop (a właściwie jego BIOS) z 2006 r. obsłuży HDD 320 GB?

    2.Jaki dysk wybrać myślę o HDD 32o GB (dotychczas używam HDD PATA 80
    GB - chyba Segate)?

    Chodzi o jakiś w miarę odporny i cichy dysk twardy. Byłaby, to moja
    ostatnia inwestycja w ten sprzęt i wolę dokonać trafnego wyboru.

    Dziękuję za radę.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-10 17:17:01
    Temat: Re: HDD w laptopie - prosba o porade
    Od: "Remo" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Chodzi o jakiś w miarę odporny i cichy dysk twardy. Byłaby, to moja
    > ostatnia inwestycja w ten sprzęt i wolę dokonać trafnego wyboru.

    witam
    moze sie myle ,ale sa dyski 2,5" ATA o pojemnosci 320G ?? Chyba 160G to max
    , ale powtarzam , ze moze sie myle.
    pozdrawiam
    Remo

  • 3. Data: 2009-08-10 17:44:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Benek" napisał:

    > 1.Czy laptop (a właściwie jego BIOS) z 2006 r. obsłuży HDD 320 GB?

    A co to ma za znaczenie? To zmartwienie systemu operacyjnego. A systemowi
    wystarczy, że BIOS mu wystawi cokolwiek, choćby 8 GiB.

    JoteR

  • 4. Data: 2009-08-10 18:25:38
    Od: RBprv <b...@w...pl.com>

    Benek napisał(a):
> [...]
    >
    > 1.Czy laptop (a właściwie jego BIOS) z 2006 r. obsłuży HDD 320 GB?
    >
    > 2.Jaki dysk wybrać myślę o HDD 32o GB (dotychczas używam HDD PATA 80

    Jeżeli teraz jest ATA do nie włożysz SATA
    Dyski ATA 2.5" to max 250GB

  • 5. Data: 2009-08-10 18:58:30
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Remo pisze:

    > witam
    > moze sie myle ,ale sa dyski 2,5" ATA o pojemnosci 320G ??

    sa

  • 6. Data: 2009-08-10 21:30:04
    Od: "news.neostrada.pl" <k...@g...pl>

    Użytkownik "RBprv" <b...@w...pl.com> napisał w wiadomości

    > Jeżeli teraz jest ATA do nie włożysz SATA
    > Dyski ATA 2.5" to max 250GB

    a to co ?
    http://allegro.pl/item708165532_salon_wd_caviar_320g
    b_ata_2_5_8mb_wd3200beve_waw.html

  • 7. Data: 2009-08-12 05:02:20
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    RBprv wrote:
    > Jeżeli teraz jest ATA do nie włożysz SATA
    > Dyski ATA 2.5" to max 250GB

    W takim razie w polterabajtowych dyskach przenosnych 2,5", ktore widzialem
    (a widzialem pare roznych - samsung, seagate, verbatim...) siedza dwa
    takie dyski. Tak, na pewno.

    k,

  • 8. Data: 2009-08-14 07:35:00
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Użytkownik "RBprv" <b...@w...pl.com> napisał w wiadomości

    > Jeżeli teraz jest ATA do nie włożysz SATA
    > Dyski ATA 2.5" to max 250GB

    http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=16510&k
    atid=4

    Feromon