  • Data: 2012-08-23 15:43:12
    Temat: Re: HDD na magazyn / serwer
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 15:23:01 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Przeciwnicy też bywają nieźli ;-)

    Jeżeli też mają religijny zapał - jasne, że tak. :D

    > "(...)a admin który by na to zwrócił uwagę był niepotrzebny bo przecież
    > "samo się robi i po co komuś płacić"." ;-)
    >
    > Robiłem awaryjny odzysk danych. Proponowałem że za stałą opłatą zajmę
    > się wdrożeniem procedur backupowych etc. ale jakoś chętni w tym
    > przypadku nie byli. Ale przy kolejnej awarii już do mnie nie przyszli bo
    > szefowi było wstyd że znów to samo zrobili. Kumpela robiąca tam za
    > sekretarkę która ich za pierwszym razem skierował do mnie nie
    > omieszkała mi o tym powiedzieć. ;-)

    Maciek - been there, done that, got the t-shirt. :) Choć kilka sytuacji było
    takich, że żałowałem, że przyznałem się, że backup zrobiłem. Bo można było
    oglądać idiotę w sytuacji, jak się poci... :)

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]