  • Data: 2012-08-17 13:55:59
    Temat: Re: HDD na magazyn / serwer
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na przestrzeni ostatnich 15 lat mialem kolo 10 roznych Seagate'ow (od 4,3
    > GB do 500GB) i zaden nigdy nie padl.

    Fartem zgarnales wszystkie dobre egzemplarzez z rynku :/ Ja mialem ok. 5
    Seagatow/Connerow (40MB-60GB) i padlo z nich 4 (piatego sam rozwalilem z
    wsciekloscia jak zaczal przejawiac problemy ze startem). Mialem/montowalem
    takze ok. 30 Samsungow (~3GB-500GB) i padly 2 (jeden po zaliczeniu terakoty
    z wysokosci ok. metra). Czyli dla mnie awaryjnosc Seagate jest niemal 100%.
    Doswiadczenia zebrane z minimum 15 lat takze.

    P.S. Teraz zyje w ciaglym strachu bo w serwerze HP MLcostam mam 4 Seagaty.

    ::f::