  • Data: 2011-09-26 00:02:42
    Temat: Re: HDD czego nie wiem
    Od: pioruns <c...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 12:57:29 -0400, rs napisał(a):

    > a skad ci sie wzielo, ze walcze? chce sie dowiedziec, co jest przyczyna
    > takiego zachowania. <rs>

    To krasnoludki. Na pewno.

    Już Ci parę osób napisało, żebyś dał sobie spokój, a ty nadal szukasz
    dziury w całym. Odłączone urządzenie jest odłączone, i nie ma różnicy,
    czy widać stare foldery, które były przed odłączeniem, czy nie.

    --
    [ ASUS M4A87TD/USB3 & 8GB Samsung PC3-10600 ]
    [ AMD Phenom II X4 955 @ 3.8GHz & Titan TTC-NK35TZ/RPW/V3 ]