  • 1. Data: 2011-01-08 11:24:06
    Temat: HD5570 jak to jest?
    Od: "meepmeeep" <...@x...pl>

    Od dawna szukam karty pasywnej, znalazłem HIS HD5570
    http://allegro.pl/bezglosna-his-hd5570-1024mb-ddr3-6
    50-2000mhz-dx11-i1390880488.html

    na aukcji jest napisane że ma taktowanie 650 2000 natomiast na stronie
    producenta:
    http://www.hisdigital.com/un/product1-84.shtml

    650 1000

    ma ktoś taką kartę?

  • 2. Data: 2011-01-08 12:07:21
    Temat: Re: HD5570 jak to jest?
    Od: Rysio <t...@o...pl>

    W dniu 2011-01-08 12:24, meepmeeep pisze:
> [...]
    50-2000mhz-dx11-i1390880488.html

    > na aukcji jest napisane że ma taktowanie 650 2000 natomiast na stronie

    Niewiem jakie ma taktowanie ale oddalem ja do sklepu takie marne miala
    osiagi, GF 6800 bije na glowe ten wynalazek. Jesli chcesz cos
    sensownego to tylko powyzej Radka 5750

  • 3. Data: 2011-01-08 12:14:35
    Od: "meepmeeep" <...@x...pl>

    > Niewiem jakie ma taktowanie ale oddalem ja do sklepu takie marne miala
    > osiagi, GF 6800 bije na glowe ten wynalazek. Jesli chcesz cos sensownego
    > to tylko powyzej Radka 5750

    coś mi sie nie chce wierzyć

    no ale i tak wydajność jest na ostatnim miejscu moich wymagań, dylemat jest
    taki: skoro to grafika z drastycznie obniżonym taktowaniem pamięci to
    wydajność tego konkretnego modelu nijak się ma do referencyjnego 5570 a
    skoro tak to nie będę płacił 260zł tylko kupie za 150zł np 5450 albo GF210

    ja opierałem się na tym teście:
    http://nvision.pl/Radeon-HD-5570-300-zl-w-akcji--Art
    icles-325-ndetails-1.html

  • 4. Data: 2011-01-08 12:25:38
    Od: Rysio <t...@o...pl>

    W dniu 2011-01-08 13:14, meepmeeep pisze:

> [...]
    > to wydajność tego konkretnego modelu nijak się ma do referencyjnego 5570
    > a skoro tak to nie będę płacił 260zł tylko kupie za 150zł np 5450 albo

    ten test nie jest wart funta klakow kup uzywanego Geforca i bedziesz
    zadowolony z nowych kart tylko jak napisalem powyzej 5750 ponizej szkoda
    kasy.
    testowalem na strcfrafcie 2 i o ile GF dawla rade bez gubienia klatek w
    podobnej rozdzialce to przy radku klatki mozna bylo na palcach policzyc.

  • 5. Data: 2011-01-08 12:27:03
    Od: Rysio <t...@o...pl>

    Jedyny plus tego radka to fakt ze sie nie grzeje ale od czego ma sie
    grzac jak ma kiepska wydajnosc

  • 6. Data: 2011-01-08 22:57:12
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    Użytkownik "meepmeeep" <...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    50-2000mhz-dx11-i1390880488.html

    > na aukcji jest napisane że ma taktowanie 650 2000 natomiast na stronie

    może chodzi o ATI Overdrive automatycznie się dostraja i będzie około 2000
    pobiera 45 W

    http://www.komputronik.pl/index.php/product/108681/S
    przet_komputerowy/Podzespoly_PC/Radeon_5570_HiS_1GB_
    DVI_HDMI_PCI_E_.html

  • 7. Data: 2011-01-09 09:24:34
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "meepmeeep" <...@x...pl> wrote in message news:ig9hh4$c5c$1@news.onet.pl...
> [...]
    50-2000mhz-dx11-i1390880488.html

    > na aukcji jest napisane że ma taktowanie 650 2000 natomiast na stronie

    DDR ?

    --
    pozdr. G

  • 8. Data: 2011-01-09 11:44:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    meepmeeep pisze:
    > Od dawna szukam karty pasywnej, (...)
    na ogół zły pomysł. tzn karta pasywna albo będzie
    1. kompletnie niewydajna - stąd znikomy pobór prądu i znikome potrzeby
    odprowadzania
    2. miała gigantyczny radiator i _równocześnie_ wymagała przewiewanej
    obudowy. (to z praktyki z takimi 3 kartami różnych producentów)
    Najlepiej sie spisuja chłodzenia "accelero XX"

    Jeśli chcesz tak "na oko" wydajną kartę a w miarę energooszczędną, to
    weź sobie porównywarke (benchmark.gpu) i patrz na proces technologiczny.
    raczej dojdziesz do radeona w procesie technologicznym 40nm. Ale sprawdź
    to sam, wele sie pozmieniało od czasu gdy ja sprawdzałem

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-01-09 12:00:08
    Od: "meepmeeep" <...@x...pl>

> [...]
    > raczej dojdziesz do radeona w procesie technologicznym 40nm. Ale sprawdź
    > to sam, wele sie pozmieniało od czasu gdy ja sprawdzałem

    dokładnie z tej strony korzystam, patrze żeby grafika nie miała więcej jak
    50W, obecnie mam pasywną grafikę i chce kupić nowszą z 3 wyjściami wideo,
    widzę że nic w tym kierunku nie zrobiono, po 2 latach odkąd zakupiłem 50W
    GF9500GT nie ma karty wyraźnie wydajniejszej o tym samym poborze mocy

  • 10. Data: 2011-01-09 12:19:54
    Od: "maX" <a...@i...pl>

> [...]
    50-2000mhz-dx11-i1390880488.html

    > na aukcji jest napisane że ma taktowanie 650 2000 natomiast na stronie

    Rzeczywiście to chyba DDR3 500, czyli 1000, więc karta będzie znacznie
    słabsza niż standardowy R5570. Poszukaj raczej wersji z CICHYM chłodzeniem
    aktywnym. R5570 Sapphire'a jest głośny:
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Sapphire_Ra
    deon_5570-2849/strona/9070.html
    Ale Gigabyte'a juz znacznie cichszy:
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Gigabyte_Ra
    deon_5570_OC-2849/strona/9069.html
    Sam R5570 jest w klasie R4670 (a napewno szybszy od GF220 DDR3):
    http://pclab.pl/art40976.html

    A co do kart pasywnych to można je podzielić na 2 rodzaje. Albo mają sam
    radiator przylepiony do chipu graficznego (wtedy często wymagany jest
    przewiew w obudowie, a więc i tak dojdą dodatkowe wiatraki, chyba że już je
    masz), albo ma bardziej zaawansowany system odprowadzania ciepła
    (hetapipe'y, itp) wtedy nie trzeba wentylatorów wywiewających i
    nawiewających w obudowie, ale karta jest znacznie droższa.