  • Data: 2010-03-06 06:34:32
    Temat: Re: HD vs. Niedźwiedź
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka
    *** "Tom01"
    No dobra troche mniej.
    Ilość nowo rejestrowanych pojazdów od wielu lat wynosi rocznie mniej
    więcej tyle samo.
    Dane policji 1995-2008 pokazują jak na dłoni dokładnie to co poprzednio
    napisałem.

    Kolego to ze piszesz do internetu - czyli do wszystkich i nikogo nie znaczy
    ze z drugiej strony siedza debile.
    Prosze zanim klikniesz wyslij po prostu troche poguggluj i poczytaj.
    Juz samo stwierdzenie ze ilosc pojazdow nowych jest co rocznie taka sama w
    zestawieniu z danymi policji przeczy Twoim teoriom bo przeciez dane policji
    ilosciowo stoja w miejscu a ostatnio nawet zaczynaja spadac. A tych nowych
    pojazdow jest znacznie znacznie wiecej nawet jak odejmiemy te co ida na
    zlom.
    Wiec postaraj sie bardziej...

    *** Tak, jest o co lobbować. O grube rzeczy ale i o mniejsze, kaski,
    > kamizelki, odblaski, apteczki, gaśnice, zestawy głośnomówiące i inne. O
    > kasę Panowie chodzi wcale nie o bezpieczeństwo.

    Bo zyjemy w takim swiecie ktory kreci sie wokol kasy - i nic z tym nie
    zrobimy niestety.
    Tez mnie wkurwia jak elektrownia informuje mnie ze dla mojego dobra co
    miesiac mam placic wiecej bo oni maja stara infrastrukture a chca chronic
    srodowisko i tak dalej...
    Ale chyba rewolucja sie nie uda...

    --
    Tytus