  • Data: 2010-03-07 14:41:19
    Temat: Re: HD vs. Niedźwiedź
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 07 Mar 2010 15:03:12 +0100, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Aut i jednośladów przybyło od 1995 _mnóstwo_ i przeliczanie ofiar nie
    > powinno być podawane w jednostkach/tysiąc mieszkańców tylko w
    > jednostkach/tysiąc pojazdów.

    Przeliczanie ofiar powinno być podawane w zgonach na pasażerokilometry ;-)

    Ale takich statystyk dla Polski to jakoś nigdzie nie znalazłem, niestety.
    (W UK motocykliści giną około 50 razy częściej na pasażerokilometr od
    puszkarzy, ciekaw jestem jak bardzo gorzej jest na naszych wspaniałych
    drogach)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650