  • 41. Data: 2009-08-13 13:32:05
    Temat: Re: HD [OT]
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > I jak skonczył??? :)

    Jako znany i bogaty ? Mi by to nie przeszkadzalo :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 42. Data: 2009-08-13 13:33:22
    Temat: Re: HD [OT] P.S.
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** Podstawowa. Z innymi literkami są Street Rod, Night Rod, Night Rod
    Special i nie pamiętam co jeszcze

    Wiedzialem , wiedzialem - u amerykancow nie ma dziurki od klucza tylko
    system wprowadzania urzadzenia zabezpieczania twojego mienia w skrocie
    SWUZTM.

    ***Pacz mnie:
    XL, XLH,

    no to takie amerykanskie rozmiary...

    *** No dobra, są też trochę dłuższe (np. FXDWG=Dyna Wide Glide, FLSTF = Fat
    Boy) o wiele dłuższe (FLHTCUI SE = Electra Glide Ultra Classic Screamin'
    Eagle
    Jak się ma wadę wymowy, albo słuchu, to może brzmieć ;-)

    Oczywiscie...
    Czekaj chlopaku przypomne Ci to jak bedziesz po pifku lub dwoch zobaczymy
    jak to sie wymawia i jak to brzmi...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 43. Data: 2009-08-13 13:44:10
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    Jako znany i bogaty ? Mi by to nie przeszkadzalo :)

    He he troche czytalem o "fuzjach" duzych z malymi i chyba zwykle nie za
    rozowo to wyglada...
    Oczywiscie gosc jest slawny i bogaty ale ci co ich w discowery pokazuja jak
    "buduja" motocykle tez tacy sa (podobno)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    P.S. Zapisalem sie na jazde probna tym z zelmerami z przodu co to podobno
    tak swietnie jezdzi na przednim kole - zobaczymy

  • 44. Data: 2009-08-13 13:48:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Wiedzialem , wiedzialem - u amerykancow nie ma dziurki od klucza tylko
    > system wprowadzania urzadzenia zabezpieczania twojego mienia w skrocie
    > SWUZTM.

    Alez to jest bardzo latwy do ogarniecia system oznaczen !
    Przyklad ?

    FXDBI - F - silnik bigtwin, X - kolo przednie duze (18-21"), D - rama
    typu Dyna, B - model StreetBob, I - wtrysk.
    FLSTC - F - big twin, L - male kolo (16"), ST - rama typu softail, C-
    model Heritage Classic.
    FLHRI - F - big twin, L - male kolo, H - rama z 2 amorami, R - model
    RoadKing, I - wtrysk.
    FLHTCUI SE - F - big twin, L - male kolo, H - rama z 2 amorami, T -
    owiewka (Electra), CU - model ultra classic, I - wtrysk, wersja z
    silnikiem Screamin Eagle.
    FXSTS - big twin, X - duze kolo, St - softail, S - przod typu Springer.

    prawda ze proste ?

  • 45. Data: 2009-08-13 13:51:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > He he troche czytalem o "fuzjach" duzych z malymi i chyba zwykle nie za
    > rozowo to wyglada...

    tu bylo troche inaczej. Poczytaj.

    > Oczywiscie gosc jest slawny i bogaty ale ci co ich w discowery pokazuja jak
    > "buduja" motocykle tez tacy sa (podobno)

    Oni sa bogaci bo sa slawni. A sa slawni bo ich pokazuja w TV i pisza o
    nich w prasie. Im sa slawniejsi tym maja wiecej klientow. Im maja wiecej
    klientow tym wiecej kaza sobie placic i tym sa bogatsi.

  • 46. Data: 2009-08-13 14:03:46
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"
    prawda ze proste ?

    a to przepraszam teraz jarze,
    kurna Screamin Eagle to silnik a nie wydechy???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 47. Data: 2009-08-13 14:24:59
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    tu bylo troche inaczej. Poczytaj.

    Czytam, tzw americam dream:

    "Obco brzmiąca nazwa wzięła się od nazwiska twórcy sportowych jednośladów -
    Erica Buella. Wcześniej pracował on w zakładach Harleya oraz brał udział w
    wyścigach motocyklowych. W 1984 roku Eric Buell postanowił samodzielnie
    zająć się produkcją motocykli; pierwsze maszyny skonstruował w przydomowej
    szopie. Z czasem produkcja jednośladów osiągnęła poziom kilkudziesięciu
    egzemplarzy rocznie. Z uwagi jednak na ograniczone środki finansowe o
    poważniejszym rozwoju przedsiębiorstwa nie było mowy. Jedynym sposobem na
    rozwinięcie skrzydeł okazało się utworzenie spółki z Harleyem Davidsonem.
    Miało to miejsce w 1993 roku. Harley objął 49 proc. udziałów w nowym
    przedsięwzięciu. Sprzedaż szybko wzrosła - w 1996 roku Buell znalazł już
    ponad 2,5 tys. klientów. Taki sukces spowodował, że Harley postanowił mieć
    markę Buell na własność i w 1998 roku wykupił od Erica Buella pozostałe
    udziały, pozostawiając mu jedynie 2 proc. Obecnie twórca sportowej marki
    jest szefem działu technicznego Buella. "
    No to se gosc potworzył motocykle...obecnie zapewne wybiera co lepsze
    rozwiazania mlodych inzynierow i sygnujac je swoim nazwiskiem puszcza w
    swiat...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 48. Data: 2009-08-13 15:27:44
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 13 Aug 2009 16:24:59 +0200, Tytus z Fabryki
    <f...@0...pl> wrote:

    > No to se gosc potworzył motocykle...obecnie zapewne wybiera co lepsze
    > rozwiazania mlodych inzynierow i sygnujac je swoim nazwiskiem puszcza w
    > swiat...

    Teraz jest wizjonerem i opluwa coś, co przez lata umożliwiało mu
    egzystencję: http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/

    I szczerze mówiąc to mnie się takie podejście nie podoba.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 49. Data: 2009-08-13 15:34:44
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Robert Rędziak"
    Teraz jest wizjonerem i opluwa coś, co przez lata umożliwiało mu
    egzystencję: http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/

    Wlasnie mialem o tym napisac - powszechnie wiadomo, kazdy tworca jest
    szczesliwy jak mu ksiegowi i spece od marketningu kaza chlasnac wlasny
    plod...az dziwne, ze w przydomowej szopie nie rozpoczal produkcji...
    Choc cholera wie w ameryce to moze rowniez czesc tej ich normalnosci

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 50. Data: 2009-08-13 16:31:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > a to przepraszam teraz jarze,
    > kurna Screamin Eagle to silnik a nie wydechy???

    Screamin Eagle to fabryczny tuner Harleya. Cos jak AMG dla Mercedesa. SE
    robi poszczegolne komponenty silnika, cale silniki, zaplony, wydechy itd