  • 1. Data: 2009-08-09 17:09:52
    Temat: HD
    Od: "mar_mar" <m...@g...com>

    co sądzicie o takim sprzęcie?

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M146135
    7

    tak kształtują się ceny tego typu HD?jeździmy do tej pory cieniem 750,
    myslelismy o zmianie na hd do kwoty ok 30k. czy ewentualnie poradzilibyscie
    cos innego. dzieki za rady

    pozdr
    M-M

  • 2. Data: 2009-08-09 17:24:20
    Temat: Re: HD
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    mar_mar pisze:

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M146135
    7

    Wlascicielem tego motocykla jest Drutek, kumpel ktory czesto tu pisuje i
    ktory jest tu bardzo dobrze znany.
    Ja bralem udzial w sprowadzeniu i kupnie tego motocykla. Albo dorwij
    Drutka albo odezwij sie do mnie na priv.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-08-10 17:02:46
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > co sądzicie o takim sprzęcie?
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M146135
    7

    wygląda fajnie
    cena raczej rozsądna

    (nie, nawet nie znam Drutka ;)

    --
    pozdr
    janku

  • 4. Data: 2009-08-11 20:19:04
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "mar_mar" <m...@g...com> wrote in message
> [...]
    > myslelismy o zmianie na hd do kwoty ok 30k. czy ewentualnie
    > poradzilibyscie cos innego. dzieki za rady

    Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze
    jestescie gotowi zaplacic 25k za 20 letni motocykl? Czy chodzi o wartosc
    zabytkowa?
    Jest on w czyms lepszy od 2-3 letniego Japonczyka ktorego mozna kupic za
    taka sama kwote?

    Pozdrwaiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 5. Data: 2009-08-11 20:50:50
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 12 Aug 2009 06:19:04 +1000, Iguan007
    <i...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze
    > jestescie gotowi zaplacic 25k za 20 letni motocykl? Czy chodzi o wartosc
    > zabytkowa?

    Ja to sobie tak brzęczę, jako ten co koło H-D to najwyżej kiedyś
    przechodził (i wtedy nawet nie chciał nań spojrzeć), ale
    zwróciłbym uwagę na dwie rzeczy:

    - klasyczna (niektórzy powiedzą przestarzała) konstrukcja,
    V-twin 45 stopni, OHV, dwa wentyle na cylinder, wibracje,
    kaprysy mogą mieć swój urok,
    - możliwości tuningu, zarówno mechanicznego jak i estetycznego
    są niemal nieskończone, H-D może być chopperem, cruiserem,
    bobberem, cafe-racerem, flat-/streetrackerem, wreszcie
    przecinakiem (no dobrze, to raczej Buell) itp, itd. Może mieć
    750, 883, 1200, 1400, 1700ccm, a to wszystko na podstawie
    dwóch rodzajów silnika i mnóstwa części dostępnych na rynku.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 6. Data: 2009-08-11 21:10:42
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 09-08-11 22:19, Iguan007 wrote:

> [...]
    > zabytkowa?
    > Jest on w czyms lepszy od 2-3 letniego Japonczyka ktorego mozna kupic za

    błotniki są metalowe a nie plastikowe :-) i wiele wiele innych...
    Mozna usiasc na skrzynce przed odpalonym sprzetem, gapic sie na ten
    trzesacy sie silnik przez godzine i walnąć trzy browce tylko się gapiąc

    Odsiewając całą tę filozofię hogowską made in china, hd to motory
    trwałe, proste, miłe do prostego serwisowania w garażu przy piwku i
    wbrew pozorom bardzo porządnie wykonane

    sil

  • 7. Data: 2009-08-11 21:25:23
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Iguan007 pisze:

> [...]
    > zabytkowa?
    > Jest on w czyms lepszy od 2-3 letniego Japonczyka ktorego mozna kupic za
    Po prostu każdy lubi co innego,też się mnie ludzie pytają czemu nie
    Japonia,byłaby nowsza szybsza itp,osobiście bardziej kręci mnie
    posiadanie motocykla którego np w Wawie są w porywach ze 2-3 szt:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2009-08-12 15:03:25
    Temat: Re: HD [OT]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości

> [...]
    > 750, 883, 1200, 1400, 1700ccm, a to wszystko na podstawie
    > dwóch rodzajów silnika i mnóstwa części dostępnych na rynku.

    Teraz to trzech, chyba Vroda też liczysz?

    A jak tak, to może być i przecinakiem. Ostatnio pan o swojsko
    brzmiącym nazwisku Walter Roehrich opracował doładowany 1250ccm pojazd
    motocyklowy.
    180 KM to już pośmiga. Bo te ich funtostopy to nie wiem jak
    przeliczyć, a googlać mi się nie chce. A ma 115ftlb
    Z ciekawostek - zbiornik paliwa w tylnej części subframe i pod
    siedzeniem kierowcy, a miejsce na zbiornik przeznaczono na airbox i
    sprężarkę.

    A wygląda tak:

    http://www.motorcycle.com/manufacturer/roehr-motorcy
    cles-1250sc-review-86824.html

    Chociaż ta strona mówi o 167.6 hp przy 9000 rpm i 99.6 ft-lbs przy
    8000 rpm
    A jeżeli komuś się ten przód nie podoba, bo widział taki w ducati - to
    bardzo łatwo sobie obrzydzić ten motocykl zerkając na cenę: 49
    999dolarów.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 9. Data: 2009-08-12 15:12:12
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Iguan007 pisze:

> [...]
    > zabytkowa?
    > Jest on w czyms lepszy od 2-3 letniego Japonczyka ktorego mozna kupic za

    Aaa moja ulubiona dykteryjka humorystyczna na temat ha-de, czoperow itp.

    -Wiecie Oni tacy smutni i powazni na tych sprzetach jezdza.. dlaczego?
    -A jakibys byl/byla jakbys jezdzil/a motocyklem ktory nie hamuje, nie
    skreca i nie przyspiesza? :) <--- tu jest emotikon

    --
    pozdr
    Rogal

  • 10. Data: 2009-08-12 15:56:59
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Jasio"
    A jak tak, to może być i przecinakiem. Ostatnio pan o swojsko brzmiącym
    nazwisku Walter Roehrich opracował doładowany 1250ccm pojazd motocyklowy.

    Ja pierdole, pan o swojsko brzmiacym nazwisku to rowniez swojski patenciarz
    jak widac...
    Moto wyciosane z pucow CroMo, Al i drutu spawalniczego, sprezarka pedzona
    paskiem z zajebistym napinaczem jak w starych renuarach i ancug 520 (starcza
    do najblizszego baru bo dalej to i tak nie dojedzie).
    Na szczescie kola, hamulce i zawiecha fabryczna choc niewiadomo czy pan
    Rorhrich nie wetknal tam gdzies swojej tokareczki lub migomatu.
    Ogolnie totalna poracha...o ile rozumiem szeroko pojety kustomizing HD bo
    tam fabryke trza poprawiac zaraz po wyjezdzie z montazu - bo ani to ladne
    ani sprawne to balbym sie poruszac sportem zbudowanym przez tego pana.
    BTW pisza gdzies czy udalo mu sie sprzedac choc jedna sztuke tego cuda???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)