  • 11. Data: 2009-05-17 14:04:55
    Temat: Re: Gwintowniki i wiertła w zestawach naprawczych gwintów (np. Helicoil)
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > A jeśli ktoś ma 4 rowery, a tylko jedną lampkę?
    > ;-)
    >
    > zyga
    Gwint rowerowy najbliższy temu w oprawce to Rw9,5 o skoku 0,977. Gwint do
    wentylków ma średnicę 10,3 skok 1. Żaden nie pasuje do oprawki. Możesz mieć 100
    rowerów.

  • 12. Data: 2009-05-18 20:44:26
    Od: "Adrian S." <n...@w...pl>

    Padre wrote:

    > A nieprawda :)
    > M10x1 to gwint który co najmniej w kilku egzemplarzach znajdzie sie w
    > każdym domu.

    zależy ile kto ma rowerów i czy trzyma je w domu, to jest chyba gwint jaki
    występuje w haku do przerzutki tylnej :)

    --
    Adrian Socho
    "dyskietki? Chodzi o te małe plastikowe kwadraciki

  • 13. Data: 2009-05-19 22:09:59
    Od: "Dum" <d...@T...pl>

    > Gwint rowerowy najbliższy temu w oprawce to Rw9,5 o skoku 0,977. Gwint do
    > wentylków ma średnicę 10,3 skok 1. Żaden nie pasuje do oprawki. Możesz
    > mieć 100
    > rowerów.

    Zgadza się.Przecierałem oczy czytając o M10x1 w rowerze.Bo spotkałem w ośce
    tylko R9.5
    A na marginesie. Czy można kupić narzynki i gwintowniki tych wymiarów w
    sklepach?

    Dum