  • Data: 2010-08-09 13:59:39
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:i3ooo4$eb6$1@news.onet.pl...

    > Przy czym nie do konca tak jak piszesz - bezplatne byly wymiany w ramach
    > czesci objetych planem serwisowym.
    > Wycieraczki tak, klocki hamulcowe tez - ale co 30kkm, jakby ci zamontowali
    > g* ktore sie zuzylo po 14kkm, to za nadplanowa wymiane musialbys zaplacic.
    > Choc rozrozniali zuzycie od usterki czesci - np rozwarstwiony klocek
    > podlega wymianie darmowej , a zuzyty nie.

    Po 9 tys. przebiegu wymieniono mi na gwarancji tarcze i klocki. Przy czym
    doradzo mi, zebym odczekal z wymiana kilka tygodni, az dostana niemieckie
    tarcze, bo mieli koreanskie. Po wymianie tarcze wytrzymaly okolo 100 tys.
    km.

    > Czesci zawieszenia nie byly objete i za laczniki stabilizatora placiles z
    > wlasnej kieszeni.

    Nie pamietam, co wymieniali mi w zawieszeniu na gwarancji, ale zrobili to
    bezplatnie.

    > Trzeba im uczciwie przyznac ze mieli tez przebiegi normatywne na czesci,
    > wiec byla podstawa dochodzenia swoich racji.
    > I np tlumik wymienili na wlasny koszt.

    Ja przez 3 lata nie zaplacilem w serwisie ani grosza - wszystkie usterki
    (drobne, bo powazniejsze mi sie nie zdarzyly).

    Pacjent - Nubira 1.6SX kombi ma obecnie 11 lat i caly czas jezdzi w naszej
    rodzinie.

    --
    Axel