    Date: Sun, 12 Jan 2014 22:21:55 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gwarancja i serwis w toyocie

    W dniu 12.01.2014 21:33, w...@h...com pisze:
    > Kupując nowy samochód obawiałem się, że będę frajerem który przepłacił uzyskując w
    zamian jedynie drogie przeglądy. Wiele się naczytałem na forum na temat jak salony
    traktują klienta, ale sposób podejścia w salonie przeszedł moje oczekiwania. Mówiąc
    krótko na razie nie żałuję że kupiłem nowe auto.
    > Z czymkolwiek zgłosiłem bez problemu wymieniono mi elementy i to czasem drobiazgi.
    Wymieniono mi m. in. radio, amortyzatory klapy bagażnika i tuż przed końcem gwarancji
    całe lampy przednie, gdyż tamte uległy wypaleniu wskutek ciągłego świecenia.
    Aczkolwiek z tym należy uważać, bo sprawdzają czy przypadkiem nie stosowano jakichś
    wzmocnionych żarówek +50%, bo one podobno bardzo niszczą reflektory. To tylko tyle,
    kolejny samochód pewnie kupię za 10 lat, a na razie
    > Toyota jest chyba ostatnią firmą, która jeszcze poważnie traktuje słowa: Klient i
    Gwarancja. Pytanie jak długo?

    a zastanowiłeś się co by było jakby nic Ci się w nowym aucie nie
    zepsuło? Byłoby lepiej czy gorzej? Bo nie wiem po co nam serwujesz te
    informacje? JAk gwarancja była trzy letnia, to moje stare auto
    kosztowało dużo mniej, niż utrata wartości Twojego, i przez 3 lata
    absolutnie nic się w nim nie zepsuło.

    ToMasz