  • Data: 2014-01-12 21:33:00
    Temat: Gwarancja i serwis w toyocie
    Od: w...@h...com szukaj wiadomości tego autora

    Kupując nowy samochód obawiałem się, że będę frajerem który przepłacił uzyskując w
    zamian jedynie drogie przeglądy. Wiele się naczytałem na forum na temat jak salony
    traktują klienta, ale sposób podejścia w salonie przeszedł moje oczekiwania. Mówiąc
    krótko na razie nie żałuję że kupiłem nowe auto.
    Z czymkolwiek zgłosiłem bez problemu wymieniono mi elementy i to czasem drobiazgi.
    Wymieniono mi m. in. radio, amortyzatory klapy bagażnika i tuż przed końcem gwarancji
    całe lampy przednie, gdyż tamte uległy wypaleniu wskutek ciągłego świecenia.
    Aczkolwiek z tym należy uważać, bo sprawdzają czy przypadkiem nie stosowano jakichś
    wzmocnionych żarówek +50%, bo one podobno bardzo niszczą reflektory. To tylko tyle,
    kolejny samochód pewnie kupię za 10 lat, a na razie
    Toyota jest chyba ostatnią firmą, która jeszcze poważnie traktuje słowa: Klient i
    Gwarancja. Pytanie jak długo?