-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
s-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <lac68c$b5h$1@node2.news.atman.pl> <lactnb$ol8$1@dont-email.me>
<6...@g...com>
<52ca6d4b$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<52ca9915$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<52caa932$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<52cabdd3$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<52cb183e$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<lag9bl$92f$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: [GwW] Spawanie aluminium + usługi ślusarskie
Date: Tue, 7 Jan 2014 09:17:19 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 49
Message-ID: <52cbb812$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.94.132
X-Trace: 1389082642 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2174 83.26.94.132:64063
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3067
X-Received-Body-CRC: 2704714644
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517973
[ ukryj nagłówki ]Wiwo wrote:
> Masz rację i jej nie masz... ;-)
Wiem.
Owszem, w wielu przypadkach jest tak, że producent robi jakąś część
> nietypowo, żeby zarabiać na jej wymianie.
> Z drugiej strony, nie jest to chyba aż tak opłacalna praktyka, skoro
> wiele koncernów jednak jej do końca nie stosuje.
To zależy jaką ma się sprzedaż globalnie i pewnie od wielu jeszcze innych
rzeczy.
> Jeśli jednak masz znajomego w sprzedawcę lub magazyniera takiego
> sklepu, to nagle się okazuje, że w wielu przypadkach daje się coś
> dobrać, co pasuje od ręki, ewentualnie po niewielkiej przeróbce.
>
> Mechanizm zresztą jest taki sam w przypadku części samochodowych.
> Często na forach ludzie podpowiadają zamienniki części, kórych
> oficjalnie nie ma.
Bo w przypadku części samochodowych jest jakiś rynek,
a w przypadku quada jeszcze nie.
> Nie przesadzaj, wykonanie tulei wg wymiaru lub mając w ręku element,
> to nie jest kosmiczna technologia. Kilkanaście lat temu byle tokarz
> potrafił to zrobić.
> Problem w tym, że spora ich część "wyginęła", części się nie chce (bo
> to przecież "godzina ustawiania"
I teraz też byle tokarz potrafi.
Akurat zajmuję się wyłącznie produkcją jednostkową,
więc u mnie to standard, że się dwie godziny ustawia i
kilka minut toczy. Ale takich robót "z podwórka" nie biorę,
bo to jest dla mnie nieopłacalne. To nie jest ani trudne, ani niewykonalne.
Najgorsze właśnie jest to, że zazwyczaj
oczekiwane jest, że to15 minut roboty.
Szukaj, może znajdziesz.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 EPS12V
- 2025-02-18 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-18 Policja nie może się dowiedzieć komu administrator wynajmowal garaż.
- 2025-02-18 Bursztyn się znalazł
- 2025-02-18 Ruski samolot z turystami nielegalnie internowany po awaryjnym lądowaniu w Poznaniu. Czemu o tym nic nie piszecie pieniacze?!?
- 2025-02-18 Obcokrajowcy w bankach
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security