-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.k-dsl.de!newsfeed.freenet
.ag!news.netcologne.de!ramfeed1.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>
Subject: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4...@n...onet.pl>
<c1.01.3MKQmh$IoL@mike.oldfield.org.pl> <i4ckek$q6n$1@inews.gazeta.pl>
<1...@w...pl> <i4f5a5$7d2$1@inews.gazeta.pl>
<4c6c6e44$0$27037$65785112@news.neostrada.pl>
<11v7o8gw5soii$.dlg@rower.power.pl> <i4ik9e$ark$1@inews.gazeta.pl>
<1...@r...power.pl> <i4inck$dji$1@news.onet.pl>
User-Agent: Pan/0.132 (Waxed in Black)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: Thu, 19 Aug 2010 21:55:51 +0200
Message-ID: <7...@n...yarross.net.pl>
Lines: 18
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.190.28.106
X-Trace: 1282248482 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22810 79.190.28.106:55423
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305082
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 19 Aug 2010 07:44:21 +0000, Massai napisał(a):
>> Niemniej ma taką samą charakterystykę. Po co montować x biegów jeśli
>> silnik "ciągnie" w szerokim zakresie obrotów tak samo?
>
> Żeby dało się lepiej przyspieszać/szybciej jechać? Siła napędzająca koła
> jest uzależniona od długości "ramienia dźwigni", czyli od przełożenia w
> skrzyni.
Jezeli silnik ktory nie ma problemu z niskimi obrotami w zakresie stalego
momentu na pewnym biegu moze zerwac przyczepnosc, to nie ma sensu dawanie
nizszego biegu, bo sie nie wykorzysta wiekszego momentu na kolach. Nawet
jezeli silniczek jest za slaby, by to zrobic, to single speed jest bardzo
wygodny w uzytkowaniu, prosty i tanszy od wielobiegowych. Praktycznie
wszystkie obecne EV producenci projektuja jako single speedy, bo
charakterystyki silnikow na to pozwalaja.
--
Jaroslaw "jaros" Berezowski
Następne wpisy z tego wątku
- 19.08.10 22:24 Robert Rędziak
- 19.08.10 22:27 Robert Rędziak
- 19.08.10 23:09 Andrzej Lawa
- 19.08.10 23:13 Tomasz Pyra
- 19.08.10 23:41 Tomasz Pyra
- 20.08.10 00:09 Robert Rędziak
- 20.08.10 07:44 Andrzej Lawa
- 20.08.10 07:55 Massai
- 20.08.10 08:40 Robert Rędziak
- 20.08.10 08:45 Robert Rędziak
- 20.08.10 09:17 Andrzej Lawa
- 20.08.10 09:25 Robert Rędziak
- 20.08.10 09:39 J.F.
- 20.08.10 09:51 Andrzej Lawa
- 20.08.10 10:27 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=