  • Data: 2010-08-19 23:41:09
    Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Johnny Hooker pisze:

    > Wprawdzie najciekawsze jest to, że teorię konstruktor opracowywał 8 lat - a
    > obecnie od dość dawna już przeszedł do praktyki - ale co tam...

    Póki co to ktoś stworzył stronę internetową gdzie napisał że zbudował
    super silnik.
    Nic nie pokazał, nic nie narysował, nic nie zaprezentował.
    I czym się tu mamy podniecać?

    Takich stron są setki z wszelkich dziedzin nauki.

    > I tu wychodzi Tomkowe "znam się na mechanice" - otóż dla Tomka jest to
    > "magia"...

    No więc wytłumacz jak inżynier inżynierowi w jaki sposób detonacja
    miałaby wygenerować z siebie 100x większą energię niż proces spalania
    znany z obecnych silników.

    Silnik który tu reklamujesz to normalny silnik cieplny w którym praca
    bierze się z podgrzewania gazów w cylindrze.

    Jeżeli ktoś twierdzi że uzyskuje na wale silnika 100x wyższy moment
    obrotowy, to potrzebuje 100x wyższego ciśnienia w cylindrze, a to wymaga
    dostarczenia do cylindra 100x więcej energii cieplnej.

    Wszystko pięknie, tylko niestety spalanie detonacyjne wcale nie generuje
    więcej energii niż spalanie klasyczne. Generuje oczywiście ogromną moc,
    ale przez bardzo krótki czas, przez co taka reakcja nie wykona dużej pracy.

    > Pyro: zarówno Ty, jak i wielu innych udzielających się w tym wątku, już
    > niedługo będziecie się wstydzić tych bredni, które tu wypisujecie; i że tak
    > usilnie usiłowaliście opluć dokonania gościa, który - bez cienia przesady! -
    > właśnie zmienia oblicze światowej motoryzacji.

    Nie on pierwszy na tej grupie zmienia oblicze światowej motoryzacji i
    zapewne nie ostatni. I nie jesteś też pierwszy który ląduje tu na grupie
    z jednorazowym desantem mającym na celu jakieś
    A nie takie cuda jak to sam już "wynajdywałem" :)

    Chcesz oklasków to coś pokaż.

    Bo póki co ktoś napisał że ma silnik i liczysz że będziemy krzyczeć
    "Amazing!", a jak nie krzyczymy no to to jest przejaw polactwa... Słaba
    socjotechnika.

    Bo tak to wiesz - ja mam w garażu silnik który działa na wodę i ma 500%
    sprawności, tylko lobby naftowe mnie blokuje. A teraz możesz już wołać
    "Amazing! Incredible! Fantastic!".

    Tak na przyszłość - rozumiem że wstydzisz się swojego nazwiska wypisując
    takie brednie (też bym się wstydził), ale elementarna kultura nakazuje
    się podpisać pod postem w którym atakujesz kogoś ad personam.

    Bo póki co zdesantowałeś się na tą grupę i teraz zachowujesz się jak
    kiepski akwizytor.