-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
Date: Thu, 19 Aug 2010 10:12:32 +0200
Organization: -
Lines: 27
Message-ID: <p...@4...com>
References: <4...@n...onet.pl> <i4ing3$kph$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282205544 18554 82.143.187.50 (19 Aug 2010 08:12:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Aug 2010 08:12:24 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304894
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 19 Aug 2010 09:47:19 +0200, Vlad The Ripper wrote:
>Moim zdaniem o tej sprawności to gość totalne bzdury pisze. Jakby nie
>odróżniał sprawności bezwzględnej od sprawności w odniesieniu do cyklu
>Carnota, a jakoś do tej pory nikt tego nie zauważył. Jak by naprawdę
>założyć, że ów silnik ma sprawność bezwzględną 90% jak to wynika z tekstów
>to temperatura spalin powinna być powyżej 3000K a nie 60C=333K.
Nie nie - temperatura spalin to jest energia bezuzytecznie tracona.
Jesli z silnika samoczynnie wychodza spaliny o temperaturze 60C, to
jest niezle.
>Moim zdaniem
>ma 90% sprawności, ale cyklu Carnota, czyli innymi słowy mniej niż dobry
>diesel,
Ale dlaczego mniej niz dobry diesel ? Diesel tez jest ograniczony
cyklem Carnota. Tylko kwestia temperatur w tym cyklu - gorna moze byc
1000C, czy cos sie stopi ? A dolna uda sie uzyskac 100C, czy nie ?
>a te niby pomiary, bez dokładnego opisu ich metody są delikatnie
>mówiąc mało wiarygodne.
Im wiecej czlowiek usiluje z tej strony wyczytac, tym wiecej widzi
tych malych wiarygodnosci.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.08.10 10:16 J.F.
- 19.08.10 12:32 Mariusz Chwalba
- 19.08.10 12:57 Andrzej Lawa
- 19.08.10 14:02 Johnny Hooker
- 19.08.10 14:19 JAM
- 19.08.10 14:21 Johnny Hooker
- 19.08.10 14:27 Johnny Hooker
- 19.08.10 14:33 Johnny Hooker
- 19.08.10 14:40 kamil
- 19.08.10 14:42 kamil
- 19.08.10 14:45 Andrzej Lawa
- 19.08.10 14:46 kamil
- 19.08.10 14:49 Andrzej Lawa
- 19.08.10 14:51 kamil
- 19.08.10 14:52 Johnny Hooker
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=