  • Data: 2010-08-19 14:21:21
    Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jacek2v <j...@g...com> napisał(a):

    > Przepraszam, ale co=B6 mnie zaniepokoi=B3o: to jak=B1 sprawno=B6=E6 wg Cieb=
    > ie ma
    > silnik benzynowy?
    > Mi si=EA wydawa=B3o, =BFe benzynowe maj=B1 mniejsz=B1 sprawno=B6=E6, czy=BF=
    > by poni=BFej 20%?

    Zależy którego. Jaka to jest konstrukcja, jak wykonana, w jakim jest
    stanie... różnica w sprawności samochodowych silników benzynowych i
    dieslowskich nie jest taka znowuż wielka.

    No chyba, że dla tych, co to oświadczają - jak sam miałem ostatnio okazję się
    przekonać - że "nowoczesne diesle mają sprawność 60%, i palą tyle, co
    nic" (chyba papierosów...).