  • 81. Data: 2012-02-15 17:01:50
    Temat: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > Kogutek... Ty chyba normalny inaczej jesteś jak nie potrafisz sklecić odpowiedz
    > i na tak proste
    > postawione pytanie.
    Jasne że normalny inaczej. Całe życie truskawki cukrem posypywałem a wy tutaj
    koniecznie chcecie spróbować posypanych gównem. Kup sobie taką trzystu watową
    grzałkę i będziesz wiedział. Zabrania Ci ktoś. Każdy ma prawo do własnego
    zdania. Moje potwierdzone wiedzą jaką posiadam jest takie że grzałka w Polsce
    jak się ma sprawny samochód nie jest potrzebna.

  • 82. Data: 2012-02-15 17:53:53
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
> [...]
    > zdania. Moje potwierdzone wiedzą jaką posiadam jest takie że grzałka w Polsce
    > jak się ma sprawny samochód nie jest potrzebna.

    Nie interesuje mnie czym i co posypujesz, ani jakie jest twoje zdanie, jaka
    orientacja seksualna i
    kolor gaci. Kupować sobie grzałki nie mam zamiaru bo i nie mam takiej potrzeby. To
    czy taka grzałka
    jest w Polsce komuś potrzebna czy nie, nie twój interes.

    Powiedziałeś że kupujący grzałkę 300W to debil.
    Zadałem ci proste pytanie na które nie potrafisz normalnie odpowiedzieć, tylko migasz
    sie jak te
    POsrańce w telewizji.
    Więc kto tu jest debilem?

    Zadam Ci prostsze pytanie.
    Jest noc z temperaturą -20 stC
    Wystawiasz na dwór o godz 23 dwa wiadra pełne wody. Wadro A i wiadro B. Do wiadra A
    wkładasz
    podłączoną do prądu 300W grzałkę.
    W którym wiadrze rano będzie zamarznięta woda?
    --
    Krzysiek

  • 83. Data: 2012-02-15 18:46:07
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > ra A wkładasz
    > podłączoną do prądu 300W grzałkę.
    > W którym wiadrze rano będzie zamarznięta woda?
    Jako wolny człowiek nie muszę odpowiadać na każde idiotyczne pytanie. Nalej do
    wiader Boryga i podziel się wrażeniami z dnia następnego.

  • 84. Data: 2012-02-15 20:08:07
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-15 18:46, kogutek pisze:
    > Jako wolny człowiek nie muszę odpowiadać na każde idiotyczne pytanie. Nalej do
    > wiader Boryga i podziel się wrażeniami z dnia następnego.

    Nie rozumiem. Jak Ty zadajesz idiotyczne pytania albo wydajesz osądy
    wyssane z palca, to jest OK, a jak ktoś zada Tobie niewygodne pytanie,
    to wijesz się jak piskorz.
    Jak dla mnie zostałeś właśnie pokonany swoją własną bronią.

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 85. Data: 2012-02-15 20:12:56
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-15 12:47, kogutek pisze:
    > Używany stary klamot jest dla Ciebie wzorcem? Ale nich Ci będzie. Wyciągniemy
    > średnią. W markecie widziałem za niecałe dwa tysiące. Średnia ok 1100 zł.

    taki jestes cwaniaczek, a czasu przeszlego nie raczyles zauwazyc?
    _kosztowal_ ponad 3 lata temu. w hurcie przy wiekszych zakupach, bo
    zaraz wyciagniesz z jakiegos archiwum cenniki detaliczne i mi powiesz,
    ze nie 350, tylko 380...

    poza tym ta rozmowa zmierza coraz bardziej do nikad, wiec EOT

  • 86. Data: 2012-02-15 21:14:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
    > Jako wolny człowiek
    Gratuluje poczucia humoru.
    > nie muszę odpowiadać na każde idiotyczne pytanie.
    Te pytania nie są idiotyczne. Albo ich nie rozumiesz, albo rozumiesz i zrozumiałeś że
    odpowiedzi są
    nie na Twoją korzyść. Świadczy to o tym, że powinieneś odszczekać i przeprosić tych
    których nazywasz
    debilami.
    > Nalej do
    > wiader Boryga i podziel się wrażeniami z dnia następnego.
    PO co? Jaki to ma związek z tematem?
    --
    Krzysiek

  • 87. Data: 2012-02-15 23:33:49
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > łeś że odpowiedzi są
    > nie na Twoją korzyść. Świadczy to o tym, że powinieneś odszczekać i przeprosić
    Są idiotyczne. Pytający nie mają zielonego pojęcia ani wyczucia. Ktoś klepnął
    o grzałce i się nią onanizują. Przy -20 trzystu watowa grzałka nic nie
    ogrzeje. Jak ogrzeje olej w misce o 2 stopnie to czy to coś pomoże. I nie musi
    pomagać. Inne oleje są teraz a inne były 40 lat temu jak takie grzałki miały
    jakiś sens. Olej sprzed czterdziestu lat oziębiony do -20 z butelki by się nie
    dał wylać. A współczesny jest nadal płynny. Co ugrzeje 300W jak ma do ugrzania
    ponad sto kilo aluminium, stali, płynu na bazie wody i oleju. I to wszystko
    bez żadnej izolacji termicznej. Tylko głupi uwierzy że taka grzałka działa i
    wejdzie do samochodu i od razu będzie miał ciepło. Podgrzewacze tak robiące
    mają kilka kilowatów a nie 300W. Pytasz o związek boryga w wiadrze z tematem.
    To spytaj tamtego o związek dwóch wiader wody z tematem. Jedynymi samochodami
    w których przy -20 jest woda są samochody straży pożarnej. I to nie w silniku
    jest ta woda tylko w zbiorniku do gaszenia pożarów. Trzaba być upośledzonym
    umysłowo żeby dawać argument że w wiadrze z grzałką nie zamarznie a bez
    grzałki zamarznie. Przy -20 przez noc woda w wiadrze też nie zamarznie ze
    będzie bryłą lodu. Na wierzchu może się lód zrobić. Trochę na ściankach.
    Przykład na udowodnienie bzdury był z dupy wzięty bo w samochodzie nikt
    normalny przy -20 nie ma w układzie chłodzenia wody. Handlujesz takimi
    grzałkami że pianę bijesz?

  • 88. Data: 2012-02-15 23:35:37
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    v...@i...pl <v...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > ze nie 350, tylko 380...
    >
    > poza tym ta rozmowa zmierza coraz bardziej do nikad, wiec EOT

    100 sztuk bojlerów kupiłeś. Mitoman jesteś.

  • 89. Data: 2012-02-16 00:06:17
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-15 23:35, kogutek pisze:
    > 100 sztuk bojlerów kupiłeś. Mitoman jesteś.

    nie wiem skad wziales ta liczbe. i nie ja, tylko developer ktory mi
    budowal. ale widze, ze w dalszym ciagu bedziesz brnal...

  • 90. Data: 2012-02-16 00:29:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 22:31:18 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Ponieważ trzeba liczyć.

    > 1) Instalacja na naście kW jest za darmo?

    Nie. Jednak jej koszt nie jest zbyt duży.

    > 2) Opłaty za przyłącze nąście kW są w tej samej cenie co za 5kW?

    Niewiele większe.

    > 3) Z ciepłej wody korzystasz w czasie pierwszej czy drugiej taryfy?

    Mam tylko jedną,. poza tym boiler nie utrzyma temperatury przez kilkanaście
    godzin.

    --