  • 71. Data: 2012-02-14 23:30:20
    Temat: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Venioo,

    Tuesday, February 14, 2012, 10:29:54 PM, you wrote:

    > Jeden, ale jaki? Bo na pewno nie taki 3,5kW o przepływie 2L/min.
    > Jakiś mocniejszy, ale wtedy instalacje bym musiał przerabiać. To już
    > wolę to co mam :) (chociaz przyznam szczerze, ze rozwazalem przy
    > najczesciej uzywanym kranie zamontowanie takiego malego, bo zeby szybko
    > rece umyc to nadaje sie idealnie).

    Zrezygnowałem w takim miejscu z przepływowego 3.5kW na rzecz
    maleńkiego boilerka ciśnieniowego 5l, który zmieścił się pod zlewem.
    Nagrzewa mi te 5l wody w ciągu 8 minut. Od dużego boilera musiałbym
    ciągnąć 15 metrów rury i brakłoby mi cierpliwości na czekanie na
    ciepłą wodę.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 72. Data: 2012-02-15 02:19:11
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    v...@i...pl <v...@i...pl> napisał(a):

    > A co powiesz na to?
    > http://proheatproducts.com/index.php?main_page=produ
    cts_all

    > Grubo ponizej 300W.

    jak ktoś nie ma wyobraźni to jest kaleką. Lepiej nie mieć nogi niż wyobraźni.
    Chcesz to znajdę linka do stron z magnetyzerami. I co z tego że jest strona z
    grzałkami. Nic. Jest strona, ktoś sprzedaje bo debile chcą kupować grzałki o
    mocy 300W. Magnetyzery też ktoś kupuje.

  • 73. Data: 2012-02-15 02:30:12
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    v...@i...pl <v...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > wolę to co mam :) (chociaz przyznam szczerze, ze rozwazalem przy
    > najczesciej uzywanym kranie zamontowanie takiego malego, bo zeby szybko

    Napisz gdzie Tiry jeżdżą co z nich takie tanie stu litrowe bojlery spadają.
    Albo dołóż trochę.

  • 74. Data: 2012-02-15 08:57:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 15.02.2012 kogutek <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Napisz gdzie Tiry jeżdżą co z nich takie tanie stu litrowe bojlery spadają.
    > Albo dołóż trochę.

    Na allegro najtańszy 100L kosztuje 220pln. Możesz zacząć przepraszać.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 75. Data: 2012-02-15 10:33:04
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
> [...]
    > grzałkami. Nic. Jest strona, ktoś sprzedaje bo debile chcą kupować grzałki o
    Test wyobraźni :D
    Przykład czysto teoretyczny.
    Stoją w nocy na mrozie -15 stC dwie identyczne Corsy 1.5D
    Jedna ma włączoną w misce olejowej grzałkę 300W druga Corsa jest bez grzałki.
    Pytanie. Która Corsa rano będzie miała łatwiejszy rozruch ?
    --
    Krzysiek

  • 76. Data: 2012-02-15 12:28:33
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jedna ma włączoną w misce olejowej grzałkę 300W druga Corsa jest bez grzałki.
    > Pytanie. Która Corsa rano będzie miała łatwiejszy rozruch ?
    Na Ziemi nie ma dwóch identycznych rzeczy. Obydwie mają zapalić. I po co to
    ględzenie. Która Corsa lepiej zapali ta z magnetyzerem czy ta bez magnetyzera?
    Wyobraźnia nie potrzebna bo wczoraj o tej porze na termometrze było -1 a
    dzisiaj jest 0. Mrozy się skończyły.

  • 77. Data: 2012-02-15 12:47:56
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > Na allegro najtańszy 100L kosztuje 220pln. Możesz zacząć przepraszać.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    Używany stary klamot jest dla Ciebie wzorcem? Ale nich Ci będzie. Wyciągniemy
    średnią. W markecie widziałem za niecałe dwa tysiące. Średnia ok 1100 zł.

  • 78. Data: 2012-02-15 14:54:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
    > Na Ziemi nie ma dwóch identycznych rzeczy. Obydwie mają zapalić.
    Czy Ty rozumiesz co ja napisałem?
    Pytałem się nie o to która zapali, tylko która będzie miała łatwiejszy rozruch.
    > Wyobraźnia nie potrzebna bo wczoraj o tej porze na termometrze było -1 a
    > dzisiaj jest 0. Mrozy się skończyły.
    "jak ktoś nie ma wyobraźni to jest kaleką. Lepiej nie mieć nogi niż wyobraźni."
    LOL
    Dalej nie rozumiesz tego co jest napisane.
    Załóżmy teoretycznie że jest -25 Ponawiam pytanie. Która Corsa rano będzie miała
    łatwiejszy rozruch?
    --
    Krzysiek

  • 79. Data: 2012-02-15 16:09:03
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > Dalej nie rozumiesz tego co jest napisane.
    > Załóżmy teoretycznie że jest -25 Ponawiam pytanie. Która Corsa rano będzie miał
    Przy -25 ma zapalić każdy pełnosprawny z dobrym paliwem. Łatwiej to ja mam
    mieć. Mam zejśc do samochodu i go odpalić i pojechać bez pieprzenia się z
    noszeniem akumulatorów i włączaniem grzałek co przy -25 dadzą tyle co umarłemu
    kadzidło. Wstaw grzałkę powyżej 2kW to pogadamy. Jak by było pytanie czy
    istnieją jakieś grzałki do akumulatora. To jeszcze byłbym w stanie to
    zrozumieć. Bo to od akumulatora zależy czy rozruch łatwy czy trudny. Jak przy
    -25 zabrać akumulator do domu. Jak pełnosprawny to nie ładować. Wystarczy że
    rano ciepły będzie. To żadna grzałka i podgrzewanie silnika ie jest potrzebne.
    Kręcił będzie silnikiem jak patefonem. A grzałką to niby jak. Załóżmy że
    podgrzeje rzęcha i cudem odpali. Pojedzie taki z super grzałką do roboty i tam
    nie ma gdzie podłączyć. A -25 trzyma. Co wtedy? Co roku pojawia się pytanie o
    grzałki. Jakoś właściciele pełnosprawnych samochodów o to nie pytają, Temat
    zarezerwowali sobie właściciela rzęchów. Masz problemy z odpalaniem to
    wyremontuj silnik, zrób rozrusznik i wstaw pełnosprawny akumulator. Każda inna
    metoda to leczenie syfa pudrem. Wiesz co się robi jak jest duży mróz. Kiedyś
    przekręcało się korbą ze dwa obroty i odpalało z rozrusznika. Jak teraz nie ma
    korb ( ciekawe dlaczego ) to wrzuca się czwórkę i przepycha żeby silnik zrobił
    z jeden obrót. I żadna grzałka nie jest potrzebna.

  • 80. Data: 2012-02-15 16:24:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
    > Przy -25 ma zapalić każdy pełnosprawny z dobrym paliwem. Łatwiej to ja mam
    > mieć. Mam zejśc do samochodu i go odpalić i pojechać bez pieprzenia się z
    Kogutek... Ty chyba normalny inaczej jesteś jak nie potrafisz sklecić odpowiedzi na
    tak proste
    postawione pytanie.
    --
    Krzysiek