eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGrzalka silnika - testowal ktos?Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!news.vectranet.pl!n
    ot-for-mail
    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Date: Sun, 19 Feb 2012 10:35:58 +0100
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <jhqfq3$s0g$1@news.vectranet.pl>
    References: <4f2e7ad8$1@news.home.net.pl> <jgm6jn$1j6$1@inews.gazeta.pl>
    <4f2ea433$1@news.home.net.pl> <jgmbjh$ia0$1@news.vectranet.pl>
    <jgmi6m$71n$1@inews.gazeta.pl> <4f2ed53f$1@news.home.net.pl>
    <jgmktn$g2h$1@inews.gazeta.pl> <4f36cd5b$1@news.home.net.pl>
    <jhf16e$ch8$1@inews.gazeta.pl> <jhfu4p$7fh$1@news.vectranet.pl>
    <jhg4t1$3fn$1@inews.gazeta.pl> <jhgdfm$qkr$1@news.vectranet.pl>
    <jhghqf$ej2$1@inews.gazeta.pl> <jhgimr$c21$1@news.vectranet.pl>
    <jhgkte$nfe$1@inews.gazeta.pl> <jhgnvi$tjf$1@news.vectranet.pl>
    <jhgr0v$bqf$1@inews.gazeta.pl> <jhh3nb$562$1@news.vectranet.pl>
    <jhhbsd$45m$1@inews.gazeta.pl> <jhids1$i6n$1@news.vectranet.pl>
    <jhlcui$a5m$2@news2.ipartners.pl> <jhnoog$dkb$2@news.icpnet.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <jhoa1i$cgk$1@news.vectranet.pl> <4f4051e7$1@news.home.net.pl>
    <jhqele$nv5$1@news.vectranet.pl> <jhqf85$qp6$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160207123.wroclaw.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1329644163 28688 95.160.207.123 (19 Feb 2012 09:36:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Feb 2012 09:36:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <jhqf85$qp6$1@news.icpnet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2435202
    [ ukryj nagłówki ]

    nazgul napisał(a):
    >>> Moze byc. W Ducato 2.5d OIDP bylo cos kolo 10-11 litrow wlasnie.
    >> W samym bloku i nagrzewnicy 10-11 litrów? Plus drugie tyle do chłodnicy i
    przewodów. Razem
    >> około 20 litrów?
    >
    > na pewno nie ale przecież pojemność cieplna płynu to małe miki w porównaniu z
    pojemnością bloku i
    > głowicy, więc nie am co bić piany.

    Jest. Eberspacher grzeje to co jest tylko w bloku i nagrzewnicy t.j. około 2-3 litrów
    płynu, a nie
    co jeszcze jest w gróbych przewodach i chłodnicy.
    > a jako ciekawostka: skoda 105, silnik 1100 ponad 10L płynu w układzie.
    Tak bo silnik z tyłu auta a zbiornik wyrównawczy z przodu auta. W samych przewodach
    pewnie połowa
    tego płynu.
    --
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: