  • 21. Data: 2010-12-08 18:47:33
    Temat: Re: Grzalka elektryczna na zime
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Niestety.
    Chciałem nawet ze szrotu wymontować, ale jakoś nie trafiłem.
    Tyle że to circa about 15-20 lat temu było ;-))
    O ile pamiętam to lokalny dealer na Szwecję i Finlandię montował na miejscu.

    -----

  • 22. Data: 2010-12-08 19:55:39
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Szczerze mówiąc najbardziej mi w mrozy brakuje podgrzewania kierownicy.
    Najmniejszy problem.
    Po prostu zabierasz ją do domu :P
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2010-12-08 21:08:16
    Od: "Piotr Śmiech" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    P_ablo <o...@o...pl> napisał(a):

    > Tu pompka:
    > http://allegro.pl/webasto-sharan-alhambra-galaxy-pom
    pa-obiegu-bosch-i1345434073
    > .html
    > A tu podgrzewacz :
    > http://allegro.pl/grzalka-podgrzewacz-przeplywowy-i1
    338755586.html

    > Sterownik zrobi srednio obcykany elektronik, dodac pilota to juz chyba
    > najmniejszy problem.

    Tylko w którym miejscu zamontować pomkę (i jaką) tak aby nie blokowała obiegu
    podczas pracy silnika?

    Pozdrawiam,
    PS