  • Data: 2009-01-10 19:12:05
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "marcinu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:gkaiou$40l$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "marcinu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja i Szybowiec uzywamy Sony r1, Monika Panasonica
    > DMC-LX2, Jarecki jakiegos Fuji typu S9600.
    > I stamtad sa galerie - te bez opisow. Nowsze relacje i cala strona jest
    > w Joomla.

    Witaj
    Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
    W chwili obecnej używam Nikona P5100 ale chyba zaczynam dojrzewać do czegoś
    "poważniejszego", stąd moje pytanie.
    Ze zdjęć z Waszej wyprawy zauroczyły mnie zwłaszcza fotki uliczek Signahi.
    Odnośnie stronki internetowej i Joomli to może wypróbujesz Phoca Gallery. W
    tej galerii można wstawiać opisy zdjęć oraz jest możliwość przewijania. Jak
    to działa możesz zerknąć na mojej stronce www.szymek.waw.pl

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone