  • Data: 2009-01-10 14:58:10
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Piekna relacja, fajne fotki (to juz bylo), zazdroszcze zdolnosci
    organizacyjnych i motocyklowych towarzyszek podrozy, ale..
    buzar pisze:

    > Bede wdzieczny za przeslanie uwag.
    Piszesz:"Za minutę rozmowy przez telefon komórkowy z Gruzji do Polski
    trzeba zapłacić około11 złoty. " - powinno być 11 złotyCH. Widziałem te
    forme jak do tej pory dwa razy. Troche gryzie. Ale moze ja sie nie znam?:)
    > Jak odpoczne od kompa, to popoprawiam niedociagniecia.
    Niewiele bedziesz mial roboty..
    Pozdrawiam.
    --
    Qlfon, Kraków