  • 1. Data: 2006-01-22 21:01:10
    Temat: Grupy dyskusyjne za granicą a Outlook Express
    Od: "Dinus" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Przedstawie po krotce moja sytuacje, a mianowicie przebywam teraz w Niemczech i
    chciale ustawic sobie w Outlooku news.tpi.pl do czytania grup, ale niestety nie
    udalo mi sie, czy ktos zna jakis inny serwer grup, z ktorego mozna korzystac za
    granica?
    pozdrawiam,
    JAKUB

  • 2. Data: 2006-01-22 21:47:35
    Temat: Re: Grupy dyskusyjne za granicą a Outlook Express
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Dinus <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > grup, ale niestety nie udalo mi sie, czy ktos zna jakis inny serwer
    > grup, z ktorego mozna korzystac za granica?

    A Twój niemiecki provider nie ma serwera news?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2006-01-22 22:00:35
    Temat: Re: Grupy dyskusyjne za granic? a Outlook Express
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    22 Jan 2006 22:01:10 +0100, użyszkodnik "Dinus"
    <j...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > udalo mi sie, czy ktos zna jakis inny serwer grup, z ktorego mozna korzystac za

    skorzystaj z jakiegoś providera który oferuje autoryzowany dostep do
    servera news jako extra dodatek do jakiejs uslugi, ja tak uczyniłem i
    jakiekolwiek poroblemy ze zmienianiem miejsca łaczenia się przestały
    istnieć

    --
    futszaK
    601061867

  • 4. Data: 2006-01-22 22:10:06
    Od: "mat46" <m...@p...fm>

    "futszaK" <f...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > servera news jako extra dodatek do jakiejs uslugi, ja tak uczyniłem i
    > jakiekolwiek poroblemy ze zmienianiem miejsca łaczenia się przestały
    news.onet.pl tylko trzeba posiadać konto mailowe ale to chyba nie problem?

  • 5. Data: 2006-01-22 23:06:07
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia 22 Jan 2006 22:01:10 +0100, Dinus na pl.internet.polip napisał(a):

    > czy ktos zna jakis inny serwer grup, z ktorego mozna korzystac za
    > granica?

    news.gazeta.pl ? Załóż sobie konto i po sprawie.

    "Mierz zamiary na domiary. Sztaudynger Jan"

  • 6. Data: 2006-01-23 15:37:13
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Dinus <j...@p...onet.pl> w artykule
    <news:2fdf.00000180.43d3f295@newsgate.onet.pl> pisze:

> [...]
    > grup, ale niestety nie udalo mi sie, czy ktos zna jakis inny serwer
    > grup, z ktorego mozna korzystac za granica?

    Masz konto na Onecie, więc korzystaj z serwera news.onet.pl - po
    zalogowaniu, oczywiście. Inne serwery znajdziesz tu:
    http://www.killfile.pl/nntpservers.html na dole strony.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)