  • Data: 2010-12-21 12:41:44
    Temat: Re: Grubość linki w kablach rozruchowych
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    napisał w wiadomości news:4d109009$0$27032$65785112@news.neostrada.pl...

    > nie tak dawno testowalem zelowke 17Ah do odpalania laguny. nie dalo rady
    > nawet raz porzadnie 'zakrecic' , o odpaleniu nie mowiac :p
    U mnie w samochodzie było notorycznie niedoładowywane - za krótkie trasy
    żona robi;) i jak przyszły większe mrozy zeszłego roku to rozrusznik
    potrafil raz zakrecic i automat rozłączał. Wystarczyło taka żelówkę 7Ah na 2
    drutach 2,5^2 podpiąć i dało się odpalić 2 litrową benzynkę. Ale to benzynka
    a nie diesel. W tym roku okazało się że aku jakimś "cudem" osuszył się tak
    że wystarczyło -15 żeby zdechł. Po dolaniu wody i porządnym ładowaniu dawał
    rade w najbardziej tęgie mrozy. Także nawet pseudo bezobsługowe aku należy
    co jakiś czas doglądać na ewentualność wyparowania "elektrolitu" - wody. Mój
    miał korki pozaklejane naklejkami co uważam w tym przypadku za "debilizm".

    pzdr. Gejzero