  • Data: 2009-07-06 13:38:10
    Temat: Re: Gremium MC broi na wrocławskim podwórku ;)
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lip, 13:20, "Wieca" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Pierdolisz Piomay. Jesteś sprawcą - to twój zasrany obowiązek czekać na
    > decyzję poszkodowanego. Ty mozesz co najwyżej kulturalnie przekonywać, albo
    > zostawić przedstawiciela jak napisałem niżej.

    bez przesady, czekac na policje to musi tylko gdy sa zabici lub ranni
    w przeciwnym wypadku wystarczy podac wymagane dane...

    dokladniej:
    Art. 44. 1. Kierujący pojazdem w razie uczestniczenia w wypadku
    drogowym jest obowiązany:
    4) podać swoje dane personalne, dane personalne właściciela lub
    posiadacza pojazdu oraz dane dotyczące zakładu ubezpieczeń, z którym
    zawarta jest umowa obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności
    cywilnej, na żądanie osoby uczestniczącej w wypadku.
    2. Jeżeli w wypadku jest zabity lub ranny, kierujący pojazdem jest
    obowiązany ponadto:
    1) udzielić niezbędnej pomocy ofiarom wypadku oraz wezwać
    pogotowie ratunkowe i Policję,
    2) nie podejmować czynności, które mogłyby utrudnić ustalenie
    przebiegu wypadku,
    3) pozostać na miejscu wypadku, a jeżeli wezwanie pogotowia lub
    Policji wymaga oddalenia się - niezwłocznie powrócić na to miejsce.

    WS