  • Data: 2009-07-06 14:52:17
    Temat: Re: Gremium MC broi na wrocławskim podwórku ;)
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lip, 16:35, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "WS" napisał w wiadomościnews:5c222019-5f9c-4e80-bf3c-741c6f5913af@
    32g2000yqj.googlegroups.com...

    > bez przesady, czekac na policje to musi tylko gdy sa zabici lub ranni
    > w przeciwnym wypadku wystarczy podac wymagane dane...
    > ***
    >
    > Wieca wcale nie napisał o czekaniu na policję. Tylko o czekaniu na
    > decyzję poszkodowanego czy zechce się dogadać, zażyczy sobie spisania
    > numerów polisy czy kompletnego oświadczenia.
    > Czy ostatecznie zażyczy sobie przyjazdu radiowozu.

    ...ale jego post odnosil sie do czekania na policje

    a wracajac do tematu kultura wymaga zalatwienia sprawy w sposob
    najbardziej odpowiadajacy poszkodowanemu ( w granicach rozsadku
    oczywiscie), lecz gdy zaczyna "wydziwiac" wystarczy spelnic obowiazek
    ustawowy, czyli zosytawic mu dane i mozna spokojnie pojechac...(+
    ewentualnie poinformowac go, ze z tymi danymi ma zglosic szkode z OC),
    liczac sie oczywiscie z tym, ze on zglosi na policje i przyjdzie
    wezwanie, ktore najprawdopodobniej zakonczy sie mandatem...

    WS