  • Data: 2009-07-06 02:19:30
    Temat: Re: Gremium MC broi na wrocławskim podwórku ;)
    Od: Eskimos <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 04 Jul 2009 19:50:31 +0200, Piotr May <p...@r...pl>
    wrote:

    >Bez przesady. Bardzo jednostronnie brzmi wypowiedz tego goscia.

    No a jak ma brzmieć? On jest jedną z dwóch stron w całej sprawie, to
    brzmi jak jedna z dwóch stron sprawy.

    > Chlopak
    >pewnie mial tysiac innych spraw na glowie niz zajmowanie swoim bledem.

    No dobra, ale to się zsiada z motocykla, przeprasza, tłumaczy że ślub,
    że stres, że zupa za słona itp., wymienia namiarami i liczy na to, że
    _poszkodowany_bedzie_tak_uprzejmy_, że nam odpuści i poczeka do
    następnego dnia (czy jak tam się umówicie). Całośc zajmuje 3-4 minuty
    i ma szanse zakończyć się pomyślnie. A jak cwaniakujesz i kozaczysz od
    początku, to co się dziwisz, że pózniej ktoś się poskarży w internecie
    i próbuje walczyć o swoje?

    >Jak na moim slubie jakis
    >palant ktoremu uszkodzilem blotnik kazal mi czekac na policje zamiast
    >sie dogadac to pewnie bym byl bardziej radykalny niz chlopaki z Gremium :-)

    Jeżeli byś się poczuł i próbował się dogadać po ludzku, to pewnie byś
    się dogadał bez problemu. Ale jak zrobiłeś komuś kuku i z punktu
    wyjeżdżasz z 'palantem' i że 'ja nie mam czasu', to ja na miejscu
    poszkodowanego zafundowałbym Ci taki dzień ślubu, że byś w papcie nie
    trafił.

    Ale jak Ty po ludzku, to i ja po ludzku. Tak to działa.

    A kol. Andrew niech daje znać jak się sprawa będzie rozwijać, bom
    ciekaw.

    --
    Darz bór,
    Eskimos