  • Data: 2010-02-05 19:42:17
    Temat: Re: Gratisowe usługi foto - zapraszam
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hkhqem$f3n$...@i...gazeta.pl...

    > Rozmowa z Tobą to jak nurzanie się w szambie. :)
    > Odnosicie te same wrażenia? Bo napraszacie się ludziom ze swymi zdjęciami
    > czy raczej usługami. Ja nigdy nikogo nie namawiałem na swoje zdjęcia,
    > nigdy
    > Tamtego dnia znalazłem się w kościele z aparatem w czasie chrzcin, gdyż
    > prosiła mnie o to moja siostra cioteczna (notabene ówczesna dziennikarka
    > Zakonnica ciągnęła mnie do klękania przy Głodziu :) ze trzy lata temu -- i
    > wtedy
    > W ogóle, gdy mnie ktoś prosi o pstrykanie zdjęć, zauważam, iż domaganie
> [...]

    Dawno mnie tu nie było ale jak czytam to jestem pełen podziwu ilu
    tu znowu ciekawych ludków przywiało :))
    Panie Eneuel czy ty piszesz tu swój blog, dzielisz się wzruszeniami ,
    czy wspominasz swoje złote lata ???
    Co byś nie odpowiedział to i tak jest to na kiepskim poziomie.

    --
    abpc
    www.abpc.com.pl/foto