  • Data: 2010-02-03 19:43:18
    Temat: Re: Gratisowe usługi foto - zapraszam
    Od: "Jakub Zarembski" <k...@z...spamtrap.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hkbvv4$1dt$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Bez problemu.

    Kurde.. To ja przynoszę max 200 z czego klient dostaje 50-60 - łącznie z
    plenerkiem po. ;)

    Te 500 to chyba strzelane serią z jakiegoś 1Ds. A gdzie czas na kadrowanie,
    zastanowienie się nad kadrem, światłem itp..
    No nic, ale niektórzy ludzie idą na ilość a nie jakość.

    --
    Jakub Zarembski
    http://studiofoto.net.pl