  • 1. Data: 2017-03-10 23:08:06
    Temat: Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
    Od: TK <TakToJa@TakToJa.>

    szczegóły:
    http://moniaki.pl/1-sprytny-sposob-na-lg-k8-5/

  • 2. Data: 2017-03-10 23:25:12
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 10 Mar 2017 23:08:06 +0100, TK napisał(a):

    > szczegóły:
    > http://moniaki.pl/1-sprytny-sposob-na-lg-k8-5/

    Potwierdzam, działa to zgodnie z opisem.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2017-03-11 11:48:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 23:08, TK pisze:
    > szczegóły:
    > http://moniaki.pl/1-sprytny-sposob-na-lg-k8-5/

    Fajnie ale tylko dla kogoś kogo taki telefon zadowala. On ma tylko 8
    Giga na pokładzie i podobno mimo nowego androida (tu mam sprzeczne
    informacje) nie da się instalować aplikacji na karcie pamięci.

    Generalnie telefon d... nie urywa. Może za 300-400 zł można sprzedać

    Ale...

    Trzeba spełnić kilka warunków.
    - zalogować się
    - umawiać na wizyty kuriera
    zorganizować zaświadczenie o dochodach. (A jak mam nieregularne dzieło? )
    - zapłacić tą kartą za 3000 zł przez 3 mies.
    Dla mnie to dużo i mogę zapomnieć albo coś... :-) i cały ten zysk w piz...

    Ten telefon to teraz widzę w każdej promocji i chyba będą niedługo do
    wyborczej dodawać :-)

    Konkludując
    Jako zwykłemu zapracowanemu Kowalskiemu nie opłaca mi się w to bawić :-)

    Gdyby chodziło o 1000 zł :-)

    PS. Trzeba jeszcze pamiętać że takie konto/kartę trzeba kiedyś umieć
    zamknąć skutecznie a pułapki w regulaminach na pewno są bo nikt tu nic
    nikomu za darmo nie daje. Marketingowcy na pewno sobie to przeliczyli i
    bank na swoje wyjdzie :-)

  • 4. Data: 2017-03-11 17:05:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-11 11:48, z wrote:
    > Fajnie ale tylko dla kogoś kogo taki telefon zadowala. On ma tylko 8
    > Giga na pokładzie i podobno mimo nowego androida (tu mam sprzeczne
    > informacje) nie da się instalować aplikacji na karcie pamięci.

    Zgubiłeś opis jak to zrobić dwa wątki wyżej.

  • 5. Data: 2017-03-11 22:10:00
    Od: z <...@...pl>

    > Zgubiłeś opis jak to zrobić dwa wątki wyżej.

    Masz rację. Podobno się da.
    Tylko to kosztuje kolejne siły i środki.
    Co na to gwarancja?

  • 6. Data: 2017-03-11 22:13:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-11 22:10, z wrote:
    > Masz rację. Podobno się da.

    Da się. Moj K8 i innego grupowicza działają.

    > Tylko to kosztuje kolejne siły i środki.

    Nie. Tylko umiejętnośc wciskania klawiszy.

    > Co na to gwarancja?

    Nie ma nic do tego. Przywracasz do ustawień fabrycznych i koniec. Nie
    jest wymagany root. Nie tylko LG tak się obrabia, większośc telefonów
    gdzie producent zabrał opcję GUIową można pogonić adb i dostać to samo.
    Jest to poniekąd hackerstwo, ale na tyle lekkie że nie przesadzajmy jak
    to straszna mękę trzeba przechodzić. Pstryk pstryk i koniec.

  • 7. Data: 2017-03-11 23:52:23
    Od: z <...@...pl>

    No fakt. Jest maszyna za 500 zł. :-)

    Ale chyba wolę jednak używaną Xperię z3 Compact w tej cenie.
    Same zalety
    mniejsza
    większa bateria
    więcej ramu
    więcej miejsca
    i jeszcze parę innych więcej...

    Wiem... Bez gwarancji

    PS. Coraz więcej dostrzegam towarzyszy niedoli ;-) Poszukują mniejszych
    telefonów. Nie ajfon jest za mały. W rozmiarze Galaxy S2
    "ładna pani w salonie, sprzedawca w komisie, znajomi w pracy, rodzina...
    Przerażenie w oczach na te 5 czy 5,5 cala. Jakaś masakra.
    Jak żyć? :-)

  • 8. Data: 2017-03-12 23:20:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-11 23:52, z wrote:
    > Przerażenie w oczach na te 5 czy 5,5 cala. Jakaś masakra.

    Przesiałem się z 4 cali (GoClever Quantum 2 400) na K8. Uważam że K8
    jest za duży i żałuje tego zakupu głównie z tego powodu, gniecie w kieszeni.

    Co gorsza był kłopot znaleźć *porządny* telefon w rozmiarze mniejszym
    niż 5 cali. Zazwyczaj były to telefony za 200zł. Nie żeby Quantum był
    zły, to zaskakująco dobry telefon, ale baterii nie sposob kupić nowej.

  • 9. Data: 2017-03-13 08:58:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Mar 2017 23:20:25 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Przesiałem się z 4 cali (GoClever Quantum 2 400) na K8. Uważam że K8
    > jest za duży i żałuje tego zakupu głównie z tego powodu, gniecie w kieszeni.

    Ktorej ?
    To sie nosi w kieszeni na piersi, wtedy jestw sam raz.

    Tylko uwaga w kibelku, bo moze wypasc :-)

    > Co gorsza był kłopot znaleźć *porządny* telefon w rozmiarze mniejszym
    > niż 5 cali. Zazwyczaj były to telefony za 200zł. Nie żeby Quantum był
    > zły, to zaskakująco dobry telefon, ale baterii nie sposob kupić nowej.

    Bo duzy wyswietlacz ma swoje zalety, a kupujac "porzadny telefon" nie
    chce sie miec wady malego wyswietlacza :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-03-13 18:29:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 11 Mar 2017 17:05:56 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Zgubiłeś opis jak to zrobić dwa wątki wyżej.
    Możesz podać link do tego opisu? Chętnie bym skorzystał :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl