  • 21. Data: 2017-03-18 21:13:37
    Temat: Re: Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 18 Mar 2017 20:20:37 +0100
    doszła do mnie wiadomość <f...@4...net>
    od "J.F." <j...@p...onet.pl> :
    >Dnia Fri, 17 Mar 2017 21:42:39 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen
    >
    >Mowa byla o czytaniu, zapis na karte to osobny temat.
    >
    >Tylko ze zapis wielu blokow, a dane pliku wcale nie musza byc w
    >kolejnych blokach. Wiec i tak wyjdzie mniejszymi blokami.

    Nie muszą, ale mogą(i najczęściej tak jest), fragmentacja pliku nie
    musi być duża.
    Odpal sobie jakieś testy(bench32 czy crystaldiskmark) a zobaczysz, jak
    to jest w praktyce przy odczycie różnej wielkości bloków danych,
    różnice są KOLOSALNE.
    Metadane musisz czytać zawsze w czasie odwoływania się do pliku, a to
    kosztowne czasowo, poza tym karta SD jest traktowana inaczej niż dysk
    stały. Przy odczycie będzie mniejsza różnica, ale te dane musisz
    gdzieś zapisać i tu może być problem z wydajnością.

  • 22. Data: 2017-03-27 22:38:31
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 11 Mar 2017 11:48:02 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >Fajnie ale tylko dla kogoś kogo taki telefon zadowala. On ma tylko 8
    >Giga na pokładzie i podobno mimo nowego androida (tu mam sprzeczne
    >informacje) nie da się instalować aplikacji na karcie pamięci.

    Jak każdy LG. I pewnie masa innych telefonów. Ale można to obejść, i
    to bez roota ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2017-03-27 22:42:36
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 17 Mar 2017 12:36:45 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Moja karta to Goodram SDHC class 4. Czy wymiana na klasę 10 spowoduje
    >że zacznie to żyć właściwie?

    Ja robiłem taki zabieg w LG-G4c małżonki, wg jakiegoś opisu w necie. I
    tam wyraźnie było napisane, że minimum to karta UHS-I.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2017-03-28 03:40:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-27 o 22:38, j...@i...pl pisze:
> [...]

    Biedronka od dzisiaj sprzedaje telefony z androidem na 2 karty SIM w
    cenie 169 zł. bodajże. Nawet 2 aparaty foto ma.

    --
    animka

  • 25. Data: 2017-03-28 09:53:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Biedronka od dzisiaj sprzedaje telefony z androidem na 2 karty SIM w
    >cenie 169 zł. bodajże. Nawet 2 aparaty foto ma.

    Animko, ale jakie ?
    Ktos tu narzeka, ze 8G za malo (bo za malo), a ty piszesz o aparaciku
    z 4.
    No chyba, ze ma wiecej :-)

    J.

  • 26. Data: 2017-03-28 15:08:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-28 o 09:53, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Animko, ale jakie ?
    > Ktos tu narzeka, ze 8G za malo (bo za malo), a ty piszesz o aparaciku z 4.

    Tak tylko podałam informację. Nic nie wiem, bo telefonu realistycznie
    nie widziałam. Tylko na obrazku.

    --
    animka