eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetGranice absurdu [crosspost]Re: Granice absurdu [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Granice absurdu [crosspost]
    From: pueblo <n...@n...pl>
    References: <q2222g$98d$1$Adam@news.chmurka.net> <q22ugf$4vl$1@node1.news.atman.pl>
    <q233jg$9sa$1@node1.news.atman.pl>
    <q24ngt$na8a$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q2557c$cfu$1@node1.news.atman.pl>
    <5c463da5$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <q25ht9$oru$2@node1.news.atman.pl>
    <q29nuq$1r0c8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    User-Agent: Xnews/2009.05.01 Mime-proxy/2.3.c.1 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 24 Jan 2019 09:40:36 GMT
    Lines: 18
    Message-ID: <5c498814$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77.254.157.232
    X-Trace: 1548322836 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 475 77.254.157.232:49678
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1952
    X-Received-Body-CRC: 3074454936
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1261387
    [ ukryj nagłówki ]

    Witaj sirapacz, 23 sty 2019 w
    news:q29nuq$1r0c8$1@portraits.wsisiz.edu.pl napisałeś/aś:

    >
    >> Mieliście szczęście.
    >> Spotkałem się z przypadkiem (Della) że serwis wystawił rachunek bo
    >> gwarancja nie została uznana z powodu otwierania obudowy.
    >
    > nie wystawi rachunku dopóki nie wyrazisz na to zgody.
    > poza tym dlatego należy się kontaktować z serwisem by można było
    > odhaczyć taką informację przy danym numerze seryjnym, że klient
    > dostaje zgodę na wyjęcie dysku bez utraty gwarancji.

    Kilka lat temu jak szukałem lapka, to pisałem do supportów poszczególnych
    producentów pytanie jakie modyfikacje są dozwolone ze strony klienta -
    bez utraty gwarancji. ZTCP Dell i Acer nie robiły wielkich problemów. W
    każdym razie warto mieć taką podkładkę, warto przed wysłaniem sprzętu do
    serwisu się zapytać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: