-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Granice absurdu [crosspost]
From: pueblo <n...@n...pl>
References: <q2222g$98d$1$Adam@news.chmurka.net> <q22ugf$4vl$1@node1.news.atman.pl>
<q233jg$9sa$1@node1.news.atman.pl>
<q24ngt$na8a$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<q2557c$cfu$1@node1.news.atman.pl>
<5c463da5$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
<q25ht9$oru$2@node1.news.atman.pl>
<q29nuq$1r0c8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
User-Agent: Xnews/2009.05.01 Mime-proxy/2.3.c.1 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 24 Jan 2019 09:40:36 GMT
Lines: 18
Message-ID: <5c498814$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77.254.157.232
X-Trace: 1548322836 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 475 77.254.157.232:49678
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1952
X-Received-Body-CRC: 3074454936
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1261387
[ ukryj nagłówki ]Witaj sirapacz, 23 sty 2019 w
news:q29nuq$1r0c8$1@portraits.wsisiz.edu.pl napisałeś/aś:
>
>> Mieliście szczęście.
>> Spotkałem się z przypadkiem (Della) że serwis wystawił rachunek bo
>> gwarancja nie została uznana z powodu otwierania obudowy.
>
> nie wystawi rachunku dopóki nie wyrazisz na to zgody.
> poza tym dlatego należy się kontaktować z serwisem by można było
> odhaczyć taką informację przy danym numerze seryjnym, że klient
> dostaje zgodę na wyjęcie dysku bez utraty gwarancji.
Kilka lat temu jak szukałem lapka, to pisałem do supportów poszczególnych
producentów pytanie jakie modyfikacje są dozwolone ze strony klienta -
bez utraty gwarancji. ZTCP Dell i Acer nie robiły wielkich problemów. W
każdym razie warto mieć taką podkładkę, warto przed wysłaniem sprzętu do
serwisu się zapytać.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.19 13:18 BQB
- 24.01.19 16:01 ń
- 24.01.19 22:29 Adam
- 24.01.19 22:37 Adam
- 25.01.19 21:01 Uncle Pete
- 26.01.19 16:52 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=