eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetGranice absurdu [crosspost]Re: Granice absurdu [crosspost]
  • Data: 2019-01-24 13:18:29
    Temat: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 20.01.2019 o 15:54, Adam pisze:

    > Dostałem takiego maila od klienta:
    >
    > "Dodzwoniłem się do firmy X-kom i potwierdzili, że gwarancja na mój
    > Laptop jest na 3 lata.
    > Serwis Della jest w Częstochowie.
    > Czyli naprawa może potrwać i 1 miesiąc.

    A nie ma wykupionej opcji NBD? No to skoro nie wykupił, to może czekać.
    Druga sprawa, jak klient nie ma kopii, to znaczy, że te dane są niezbyt
    ważne.
    Ja każdy sprzęt Della biorę z NBD i wtedy nie ma problemu z naprawą -
    przyjeżdża do mnie serwisant i naprawia, albo mogę sobie sam wymienić
    daną część, jak infolinia zezwoli.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: