eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetGranice absurdu [crosspost]Re: Granice absurdu [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <q2222g$98d$1$Adam@news.chmurka.net>
    <q226j5$5qag$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5c4537fe$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <q24ndq$na8a$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Date: Wed, 23 Jan 2019 18:42:25 +0100
    Organization: <news.tpi.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    User-Agent: OE PowerTool 4.5.3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7623
    X-Operating-System: Windows XP Home PL / POSReady 2009
    Lines: 28
    Message-ID: <5c48aa96$2$504$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84.10.60.130
    X-Trace: 1548266134 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 504 84.10.60.130:4796
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2593
    X-Received-Body-CRC: 225332559
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1261378
    [ ukryj nagłówki ]

    Osoba podpisana jako sirapacz <n...@s...pl>
    w artykule <news:q24ndq$na8a$1@portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:

    >> A jak się nie da? Coraz więcej nowych notebooków ma konstrukcję trudną do
    >> rozebrania. W najlepszym przypadku przed wyjęciem dysku trzeba rozkręcić
    >
    > wybierać świadomie?

    Jak sama nazwa wskazuje, *użytkownik* świadomie wybiera parametry _użytkowe_
    dotyczące normalnej bezawaryjnej eksploatacji. Notebook to nie składak, więc
    użytkownik zakłada, że serwis renomowanej marki jest w pełni profesjonalny.

    >> Nie tyle kasują dane, co przywracają system, aby wykluczyć możliwe
    >> przyczyny programowe. Oczywiście nie ma to sensu, kiedy użytkownik
    >> zgłasza oczywisty i jednoznaczny problem sprzętowy.
    > ależ pełna zgoda - skutek ten sam. Rozpacz po powrocie lapka z serwisu -
    > slyszalem kilka takich opowieści.

    Chciałem zwrócić uwagę nie na oczywisty skutek, tylko na intencje działania.
    Wszak dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane. A praktykę pokazuje cytat w
    sygnaturce.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    ...admin z przypadku często pewnych rzeczy nie wie/nie zna/nie umie/
    nie ma w zwyczaju. Znam z własnego doświadczenia. A to się potem mści.
    Także na nim samym. -- Mariusz Kruk na pl.comp.os.advocacy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: