-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: miab <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Granice absurdu [crosspost]
Date: Mon, 21 Jan 2019 16:55:55 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <q24q2l$i0k$1@node2.news.atman.pl>
References: <q2222g$98d$1$Adam@news.chmurka.net>
<q226j5$5qag$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5c4537fe$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-16-209.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1548086165 18452 89.72.16.209 (21 Jan 2019 15:56:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jan 2019 15:56:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:60.0) Gecko/20100101 Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <5c4537fe$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1261354
[ ukryj nagłówki ]W dniu 21-01-2019 o 04:09, Andrzej P. Wozniak pisze:
> Osoba podpisana jako sirapacz <n...@s...pl>
> w artykule <news:q226j5$5qag$1@portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:
>
>> W dniu 2019-01-20 o 15:54, Adam pisze:
>>> Dodatkowo ze względu na Rodo, jak przyjmują komputer do naprawy, to
>>> czyszczą dysk.
>> Inna sprawa, że przed wyslaniem laptopa należy dysk wyjać co do zasady.
>
> A jak się nie da? Coraz więcej nowych notebooków ma konstrukcję trudną do
> rozebrania. W najlepszym przypadku przed wyjęciem dysku trzeba rozkręcić
> całą obudowę, wyjąć klawiaturę i touchpada oraz odpiąć kilka taśm.
> W najgorszym przypadku śrubki są zalane lakierem i wszystko jest gdzieś
> tam mocno poprzyklejane, więc trzeba nalegać na wyjęcie dysku przez serwis,
> a o to raczej trudno przy wysyłce do naprawy.
>
>> Bo kasują dane, ale nie z powodu ochrony danych tylko dlatego, że tak
>> im szybciej i prościej.
>
> Nie tyle kasują dane, co przywracają system, aby wykluczyć możliwe
> przyczyny
> programowe. Oczywiście nie ma to sensu, kiedy użytkownik zgłasza oczywisty
> i jednoznaczny problem sprzętowy.
>
Serwis powinien dokonywać napraw czy przywróceń na własnym analogicznym
dysku, a dysk klienta przechowywać wypełniając przy tym przepisy RODO.
Albo też firma powinna wycofać się ze sprzedaży na rynkach na których
nie potrafi sprostać ich przepisów.
miab
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.19 20:05 RadoslawF
- 21.01.19 22:46 Irokez
- 21.01.19 23:41 RadoslawF
- 23.01.19 13:49 sirapacz
- 23.01.19 16:35 RadoslawF
- 23.01.19 18:42 Andrzej P. Wozniak
- 24.01.19 00:10 Animka
- 24.01.19 06:49 ń
- 24.01.19 10:30 Adam
- 24.01.19 10:40 pueblo
- 24.01.19 13:18 BQB
- 24.01.19 16:01 ń
- 24.01.19 22:29 Adam
- 24.01.19 22:37 Adam
- 25.01.19 21:01 Uncle Pete
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=