eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetGranice absurdu [crosspost]Re: Granice absurdu [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: miab <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Date: Mon, 21 Jan 2019 16:55:55 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <q24q2l$i0k$1@node2.news.atman.pl>
    References: <q2222g$98d$1$Adam@news.chmurka.net>
    <q226j5$5qag$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5c4537fe$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-16-209.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1548086165 18452 89.72.16.209 (21 Jan 2019 15:56:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jan 2019 15:56:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:60.0) Gecko/20100101 Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <5c4537fe$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1261354
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21-01-2019 o 04:09, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako sirapacz <n...@s...pl>
    > w artykule <news:q226j5$5qag$1@portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:
    >
    >> W dniu 2019-01-20 o 15:54, Adam pisze:
    >>> Dodatkowo ze względu na Rodo, jak przyjmują komputer do naprawy, to
    >>> czyszczą dysk.
    >> Inna sprawa, że przed wyslaniem laptopa należy dysk wyjać co do zasady.
    >
    > A jak się nie da? Coraz więcej nowych notebooków ma konstrukcję trudną do
    > rozebrania. W najlepszym przypadku przed wyjęciem dysku trzeba rozkręcić
    > całą obudowę, wyjąć klawiaturę i touchpada oraz odpiąć kilka taśm.
    > W najgorszym przypadku śrubki są zalane lakierem i wszystko jest gdzieś
    > tam mocno poprzyklejane, więc trzeba nalegać na wyjęcie dysku przez serwis,
    > a o to raczej trudno przy wysyłce do naprawy.
    >
    >> Bo kasują dane, ale nie z powodu ochrony danych tylko dlatego, że tak
    >> im szybciej i prościej.
    >
    > Nie tyle kasują dane, co przywracają system, aby wykluczyć możliwe
    > przyczyny
    > programowe. Oczywiście nie ma to sensu, kiedy użytkownik zgłasza oczywisty
    > i jednoznaczny problem sprzętowy.
    >

    Serwis powinien dokonywać napraw czy przywróceń na własnym analogicznym
    dysku, a dysk klienta przechowywać wypełniając przy tym przepisy RODO.
    Albo też firma powinna wycofać się ze sprzedaży na rynkach na których
    nie potrafi sprostać ich przepisów.

    miab

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: