  • Data: 2012-01-28 01:27:19
    Temat: Re: Grand Vitara i check engine
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Jan 2012 11:07:57 +0100, MW wrote:

    > Jeździ normalnie, po zgaszeniu silnika check engine nie
    > zapala się ponownie, działa napęd na cztery łąpy - tylko ta wkurząjąca
    > lampka.

    Jaka lampka?

    Wczoraj coś takiego widziałem, że migała pomarańczowa lampka ze ślizgającym
    się autem, a na wyświetlaczu radia ten komunikat co u Ciebie.

    Pomogło kilka bączków na śliskim z gazem w podłodze (w ramach rozruszania
    dyfrów i tych dziwnych mechanizmów), błędy pogasły i już jest ok.

    Samochód wcześniej stał kilka dni, rozładował się akumulator, odpalony był
    potem kablami no i po uruchomieniu taki błąd.