eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGramofon z direct drive - problem z prędkością - Akai AP D33 › Re: Gramofon z direct drive - problem z prędkością - Akai AP D33
  • Data: 2021-06-28 11:28:37
    Temat: Re: Gramofon z direct drive - problem z prędkością - Akai AP D33
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2021 o 09:00, J.F pisze:

    > [...]
    >
    > Tez mnie zadziwilo. Amplituda sygnalu z hallotronow wplywa na
    > amplitude pradu zasilajacego silnik ?

    Za halotronem jest komparator progowy na operacyjniaku.
    Podejrzewam, że zmniejszenie napięcia zasilania na halotronie zmniejsza
    kąt przepływu prądu przez uzwojenie stojana, a co za tym idzie wartość
    średnią tego prądu. Takie śmieszne ni to PWM ni sterowanie fazowe ;-)

    > A to faktycznie moze byc problem :-)
    >
    > J.

    Sprzęt był projektowany w czasach gdy nie było takich "domowych
    generatorów EMP" ;-)

    Grzegorz