  • Data: 2010-06-19 17:20:02
    Temat: Re: Grafika - która
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawiałem się między zwykłą wersją z Glaciatorem a TOP i pożałowałem
    > te 10 zł stwierdzając, że sobie suwaczkami podkręcę. Coś mi się widzi
    > jednak, że różnica była nie tylko w zegarach, bo w zwykłej wersji
    > wentylator cały czas zasuwał na 100%

    A zainstalowałeś razem ze sterownikami Asus SmartDoctor? Taki sobie siedzący
    w trayu programik zajmujący około 20MB w pamięci (moim zdaniem za dużo), ale
    wydaje mi się, że karta dużo lepiej zarządza prędkością wentylatora po jego
    instalacji. Możesz sobie ustawić 4 poziomy prędkości dla różnych temperatur
    itp. itd. No chyba, że nie masz Windowsa - nie wiem czy dla innych systemów
    toto istnieje.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl