  • Data: 2010-07-21 21:44:13
    Temat: Re: Grafika - która
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 01:57:41 +0200, Q napisał(a):

    > moj 22" ips przy maksymalnej jasnosci
    > bierze prawie tyle samo co crt 21";
    > co ciekawe 23" pva bierze ok polowe tego ips'a -
    > - tn'y pewnie biora podobnie lub troche wiecej;

    Hmm.. Moje 24" na S-PVA biorą (przy maksymalnej jasności) do 95 W. Typowo (a
    jasność mam mocno w dół zjechaną) około 40 W. Mówisz, że 22-24" bańka
    brałaby tyle samo?

    > co do crt, to pobor pradu czesto zalezal od klasy sprzetu:
    > czesto te lepsze, o ostrzejszym obrazie
    > braly wiecej pradu od tych 'gorszych';
    >
    > eh, zeby w monitorach byl taki sam postep jak w procesorach...

    Jest. Ale dobrej klasy monitor dalej nie jest w cenie 300 czy 400 złotych i
    w tej klasie cenowej nie będzie.

    [ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would ]
    [ disable it. (Max Payne) ]