  • Data: 2015-04-29 19:04:35
    Temat: Re: Grafen
    Od: Michał <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2015 o 14:21, Mario pisze:
    2960,Brytyjczycy_rozpoczynaja_produkcje_grafenu_na_s
    kale.html?lokale=local#BoxNewsImg

    > Wygląda na to ze nasz grafen zajmie zaszczytne miejsce obok naszego
    > niebieskiego lasera, haubicy, korwety, samolotu czy procesora. Taki los
    > chyba spotyka wszystko za co się weźmiemy.

    <mode="gorycz">

    żal.pl

    Polska część zespołu składa się częściowo z osób z PolŚl, częściowo z
    PolLub i jednej osoby z PWr.
    Leśne dziadki nie dawały nic sensownego młodym ambitnym, to pojechali
    całymi grupami.
    Żaden niegodziwy czyn (również zabetonowanie i eliminacja młodych
    ambitnych) nie pozostaje bez negatywnych konsekwencji.

    Mam jednego pracownika, który też specjalizował się w inżynierii
    materiałowej na PolŚl. Próbował robić doktorat - nie wytrzymał betonu.

    Mam też współpracownika, który robi doktorat z analizy obrazu na
    kolejnej już uczelni, kolejny rok. Doskonały specjalista. Opowiadane
    przez niego historie były jeszcze ostrzejsze - wydaje się, że na jednej
    uczelni działała jakaś mafia grantowo-finansowa!

    Promotora mojej Żony przejęło kanadyjskie wojsko. Wpadł bez śladu, nie
    przysyła kartek, nie odwiedza kraju.

    Jak tutaj nie uciekać?

    </mode>

    Pozdrawiam,