  • Data: 2012-08-30 15:16:33
    Temat: Re: Gorzkie fotozale
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Wolę to niż śluby, chrzty czy studniówki. A ceny mam jakie mam 20zł dla mnie
    drugie tyle jako amortyzacja sprzętu czyli razem 40zł / godzinę + 1zł za
    kilometr (czas stracony + paliwo + amortyzacja samochodu).

    > idę dalej, prawdopodobnie nie uda ci sie zrobić więcej niż dwych trzech
    > polityków dziennie.

    > czyli ok 50 dni co daje 3 miesiace roboty 10 000 /3m daje ci 3 tysiaki
    > przychodu znaczy nie zarobis znawet na zus nie mówiąc o amortyzacji
    > sprzętu i samochodu.

    Podałem założenie 1h / model + 50 km w aucie czyli razem 2h / model. To daje
    4 ludków na dzień przy 8h pracy. Wychodzi półtora miesiąca czyli dwa razy
    lepiej niż Tobie wyszło :-)

    A zlecenie lekkie i zupełnie bezstresowe. Przyjeżdżasz do klienta,
    rozstawiasz lampy i tło w tym czasie wizażystka go maluje. Pstrykasz naście
    ujęć, pakujesz się (w tym czasie demakijaż) i ruszasz do następnego. Po 6h
    (4 * 30min zdjęcia + 4 * 60 min dojazd) wracasz do domku gdzie spokojnie
    obrabiasz fotki licząc po 30min na każdego modela.

    To zakładając 8h dzień pracy. W rzeczywistości zrobiłbym to tak, że robiłbym
    6 modeli dziennie, a wieczorem obróbka więc zmieściłbym się w miesiącu
    pracując 12h na dzień bez weekendów.

    Pozdrawiam
    Ergie