  • Data: 2011-08-09 09:01:06
    Temat: Re: Gorąca woda ze spryskiwaczy na zimę
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 08 Aug 2011 22:53:20 +0200, R2r

    > Szyba na to się szybko odmraża i lepiej się myje (płyn w trakcie mrozów
    > nie sika cienkim oleistym strumyczkiem lecz niemal mgiełką zrasza a do
    > tego ciepły jest skuteczniejszy - nawet latem lepiej zdejmuje wszelkie
    > robactwo). :-)

    Masz coś takiego u siebie zamontowane?

    Ja walczę w zimie z zamarzającymi wycieraczkami. Odkłądają się tak nisko,
    że nie ogrzewa ich szyba i zwyczajnie zamarzają po chwili (zwłaszcza przy
    tych ostatnich zimowych mrozach). Planowałem na tę zimę wymontować dechę i
    jakieś maty grzewcze tam położyć od wewnątrz, ale za dużo z tym roboty (z
    wyciąganiem dechy).

    Niestety Mazda to nie Volvo. :|

    --
    Pozdor Myjk