  • 1. Data: 2012-03-13 22:21:14
    Temat: Google Analytics
    Od: jaks <j...@p...interia.pl.bez>

    W starej wersji statystyk jest Google Analytics jest możliwość
    zobaczenia na jaką stronę (domenę) wchodzą użytkownicy Użytkownicy /
    Właściwości sieci / Nazwy hostów

    W nowej wersji nie mogę znaleźć czegoś takiego. Usunęli to? Jeśli nie to
    gdzie teraz jest?

  • 2. Data: 2012-03-14 10:06:19
    Temat: Re: Google Analytics
    Od: Nunez <n...@L...pl>

    W dniu 2012-03-13 23:21, jaks pisze:
> [...]
    > Właściwości sieci / Nazwy hostów
    >
    > W nowej wersji nie mogę znaleźć czegoś takiego. Usunęli to? Jeśli nie to

    Chyba o to chodziło:
    Odbiorcy / Technologia / Sieć

    Akapit "Rozmiar podstawowy: Dostawca usług _Nazwa hosta_" prawie na
    samym dole.

    --
    Pzdr
    Nunez