  • 1. Data: 2010-03-08 22:21:42
    Temat: Golf V TDI - jakie kody silników??
    Od: Wojtas <s...@i...pl>

    Witam!
    Zamierzam kupić autko i jutro jadę oglądać Golfa V 1.9 TDI 105KM.
    Właśnie troszke czytam o tych autkach i widzę, że użytkownicy często
    operują jakimiś kodami silników TDI np.BXE
    Czy może mi ktoś przybliżyć o co wogóle chodzi i czym się różnią te
    silniki w zależności od kodów?? Czy silniki oznaczone jakimiś kodami
    są szczególnie polecane, a inne szczególnie odradzane?? Będę wdzięczny
    za odpowiedź.

  • 2. Data: 2010-03-08 23:43:39
    Temat: Re: Golf V TDI - jakie kody silników??
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtas" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > silniki w zależności od kodów?? Czy silniki oznaczone jakimiś kodami
    > są szczególnie polecane, a inne szczególnie odradzane?? Będę wdzięczny

    Każdy silnik niezależnie od tego czy to diesel czy benzyna, nieważne z
    jakiej marki, ma swoje oznaczenie i to jest właśnie ten kod, jak interesują
    Cię kody silnikow to wpisz w goole np "oznaczenia silników vag" otórz
    pierwszy link i zobaczysz taką dłuuuugą listę z 2 lub 3znakowymi kodami, a
    obok nich specyfikacje danych silników.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]