-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
Date: Wed, 18 Aug 2010 10:14:02 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <i4g4od$1ua$1@news.onet.pl>
References: <i4fsjc$c93$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282119245 1994 213.17.193.243 (18 Aug 2010 08:14:05 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2010 08:14:05 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304630
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
news:i4fsjc$c93$1@news.onet.pl...
> witajcie.
> Mam nastepujacy problem: ubywa plynu chlodzacego w golfie IV,'00 1,9tdi
> (100koni). W warsztacie byl robiony rozrzad, wynieniona pompa plynu i
> napinacz hydrauliczny. Przed wymiana samochod jezdzil 1,5 roku (od czasu
> kupienia) i nie dolewalem plynu nic - nie ubywalo, poziom byl prawidlowy.
> Po wymianie pojedzil samochod kilka dni po miescie - nic sie nie dzialo,
> przed wyjazdem sprawdzalem poziom, byl prawidlowy. Pojechalismy na urlop,
> po przejechaniu 600km zniknal plyn ze zbiornika wyrownawczego. dolalem,
> tydzien krotkich jazd na miejscu (kilkanascie km dziennie) - nie widac
> ubytku. Znowu trasa 600km - i znowu nie ma plynu. Pojechalem do warsztatu,
> postal samochod pol dnia i powiedzieli, ze nie widac wycieku plynu ( ja
> tez nie zauwazylem), ze to bedzie albo uszczelka pod glowica albo peknieta
> glowica lub blok. Co o tym myslicie, co mam zrobic? ciagle zastanawia mnie
> ta korelacja, wymiana rozrzadu-poczatek klopotow.
>
Aha, żeby sprawdzic czy napewno wszystko masz szczelne to nie wystarczy jak
auto postoi w warsztacie. Zapal, przejedź sie a następnie rozgrzej auto aż
do momentu włączenia sie wentylatora. U mnie dopiero wtedy leciało, przedtem
nic. To może tłumaczyć te długie i krótkie trasy. Jak po włączeniu nic nie
poleci to węże szczelne i szukasz dalej.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.10 10:23 Robson
- 18.08.10 11:23 Kamil 'Model
- 18.08.10 13:21 Czarek Daniluk
- 19.08.10 20:53 Endriu
- 22.08.10 16:43 gogi
- 22.08.10 16:47 Lewis
- 22.08.10 16:54 gogi
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie