eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGolf IV- ubywa plynu chlodzacegoRe: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
    Date: Wed, 18 Aug 2010 10:14:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <i4g4od$1ua$1@news.onet.pl>
    References: <i4fsjc$c93$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282119245 1994 213.17.193.243 (18 Aug 2010 08:14:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2010 08:14:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304630
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    news:i4fsjc$c93$1@news.onet.pl...
    > witajcie.
    > Mam nastepujacy problem: ubywa plynu chlodzacego w golfie IV,'00 1,9tdi
    > (100koni). W warsztacie byl robiony rozrzad, wynieniona pompa plynu i
    > napinacz hydrauliczny. Przed wymiana samochod jezdzil 1,5 roku (od czasu
    > kupienia) i nie dolewalem plynu nic - nie ubywalo, poziom byl prawidlowy.
    > Po wymianie pojedzil samochod kilka dni po miescie - nic sie nie dzialo,
    > przed wyjazdem sprawdzalem poziom, byl prawidlowy. Pojechalismy na urlop,
    > po przejechaniu 600km zniknal plyn ze zbiornika wyrownawczego. dolalem,
    > tydzien krotkich jazd na miejscu (kilkanascie km dziennie) - nie widac
    > ubytku. Znowu trasa 600km - i znowu nie ma plynu. Pojechalem do warsztatu,
    > postal samochod pol dnia i powiedzieli, ze nie widac wycieku plynu ( ja
    > tez nie zauwazylem), ze to bedzie albo uszczelka pod glowica albo peknieta
    > glowica lub blok. Co o tym myslicie, co mam zrobic? ciagle zastanawia mnie
    > ta korelacja, wymiana rozrzadu-poczatek klopotow.
    >
    Aha, żeby sprawdzic czy napewno wszystko masz szczelne to nie wystarczy jak
    auto postoi w warsztacie. Zapal, przejedź sie a następnie rozgrzej auto aż
    do momentu włączenia sie wentylatora. U mnie dopiero wtedy leciało, przedtem
    nic. To może tłumaczyć te długie i krótkie trasy. Jak po włączeniu nic nie
    poleci to węże szczelne i szukasz dalej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: