  • 11. Data: 2010-08-03 15:34:29
    Temat: Re: Golf 3 1.9TD 1995 do jazdy po mieście (Poznań).
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Mateusz Mirski pisze:
    > A da się to traktować, jak część eksploatacyjną, czyli zawczasu wymieniać?

    da się wymienić żaden problem, tylko trzeba to zrobić w porę :)

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-08-03 15:36:08
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Wygląda jak kupa i jeździ takoż.

    wygląda jak samochód z lat w których go produkowali, jeździ bez problemu
    i na pewno przejedzie jeszcze sporo jak zadbany. Co więcej przejedzie
    jeszcze nie jedno nowsze auto :)

    Fakt TDI byłby lepszy ale i cena wyższa.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-08-03 15:36:52
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lewis pisze:
    > Rdza.

    To nie jest największy problem tych aut, problemem jest ilość
    właścicieli i to jak traktowali auto :)

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-08-03 16:49:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > wygląda jak samochód z lat w których go produkowali, jeździ bez problemu i
    > na pewno przejedzie jeszcze sporo jak zadbany. Co więcej przejedzie
    > jeszcze nie jedno nowsze auto :)

    W polowie lat 90-tych (a tego golfa produkowano do 1999) bylo sporo
    ladniejszych samochodow. Od Mazdy 323 po Fiata Coupe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-08-03 16:55:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > wygląda jak samochód z lat w których go produkowali

    Czy ja wiem, Polo prawie zawsze było brzydkie. Dopiero to aktualne jest w
    miarę zgrabne.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-08-03 16:57:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > wygląda jak samochód z lat w których go produkowali

    Moim zdaniem Golf zawsze był brzydkim autem, zaprojektowanym topornie,
    bez żadnego polotu. Jedyny plus ma taki, że jakby mu włożyć ładne lampy
    przede i tylne, jakieś fajne felgi i wypolerować lakier to laik może go
    pomylić z aktualnym, który jest zresztą równie brzydki.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-08-03 17:02:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
> [...]
    > przede i tylne, jakieś fajne felgi i wypolerować lakier to laik może go
    > pomylić z aktualnym, który jest zresztą równie brzydki.

    3, 4 i 5 praktycznie nie da sie od siebie odroznic. Ale widac naiwnych na
    przeplacenie za golfa bo "przejedzie jeszcze nie jedno nowsze auto "nie
    brakuje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-08-03 21:03:15
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-08-01 22:44, Ilona pisze:

    > Po ile teraz chodzą takie Golfy? Miałam kiedyś takiego.

    Na allegro między 3k, a 6k zależnie od wyposażenia, stanu i widzimisię
    właściciela.

    Ja mam możliwość kupić za 3,5-4k, ale jak pisałem wcześniej źródło jest
    pewne i stan także, wiem co było robione przez ostatnie 4 lata, wiem
    gdzie i jak był uderzony. Ktoś z rodziny sprzedaje.

    M.

  • 19. Data: 2010-08-03 21:06:37
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-08-03 15:34, krzysiek82 pisze:

    > da się wymienić żaden problem, tylko trzeba to zrobić w porę :)

    A czy ktoś jest w stanie oszacować jak często się powinno o to zadbać i
    jakie koszty niesie za sobą profilaktyka? Bo z tego co doczytałem,
    zerwanie klina jest porównywalne z zerwaniem rozrządu, czyli remont
    generalny.

    M.

  • 20. Data: 2010-08-03 21:09:07
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-08-03 03:05, to pisze:

    > Wygląda jak kupa i jeździ takoż.

    Wygląd przy tego typu samochodzie (rzęch do nauki za niewielkie
    pieniądze) nie ma znaczenia. Dla początkującego kierowcy może jeździć
    jak kupa, byle na głowę nie padało i się toczyło.

    Priorytetem są koszty utrzymania i eksploatacji, a w tym przypadku o ile
    wiem każdy kowal naprawi, martwi mnie tylko ten klin.

    M.