  • 31. Data: 2010-08-04 12:20:42
    Temat: Re: Golf 3 1.9TD 1995 do jazdy po mieście (Poznań).
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
    news:4c593d7c$0$17099$65785112@news.neostrada.pl...

    > ale mam takie które wszędzie mi zawiozą nawet w dalekie podróże i nie
    > psują się nadmiernie :) i chyba to się liczy. W sopocie wśród buraków nową
    > X3 po lifcie nie muszę się lansować, no chyba, że będę miał z 40lat to
    > wtedy może się zmienię, ale nie planuje tak nisko upaść :)

    To jak w koncu, nie czujesz potrzeby lansu, czy chcesz poszerzac i obnizac
    Audi 80? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-08-04 12:22:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > To jak w koncu, nie czujesz potrzeby lansu, czy chcesz poszerzac i
    > obnizac Audi 80? ;)

    Ja to robie dla siebie nie dla kogoś.

    --
    krzysiek82

  • 33. Data: 2010-08-04 12:28:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ja to robie dla siebie nie dla kogoś.

    Wlasciciele X3 moze tez dla siebie je maja?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 34. Data: 2010-08-04 12:33:22
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Wlasciciele X3 moze tez dla siebie je maja?

    Zwłaszcza jak jadą z prędkością defiladową główną ulicą miasta z łokciem
    za oknem i żują gumę. Tylko oni myślą, że są cool :D

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2010-08-04 13:00:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > Zwłaszcza jak jadą z prędkością defiladową główną ulicą miasta z łokciem
    > za oknem i żują gumę. Tylko oni myślą, że są cool :D

    Widać bardzo Cię to boli skoro masz takie obserwacje.

    --
    ignorance is bliss

  • 36. Data: 2010-08-04 13:39:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Widać bardzo Cię to boli skoro masz takie obserwacje.

    Napiszę tak, bardziej mnie to śmieszy.

    --
    krzysiek82

  • 37. Data: 2010-08-04 13:44:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Napiszę tak, bardziej mnie to śmieszy.

    Jednego smieszy lans w nowym aucie, innego smieszy pakowanie za duzych felg
    do starego sztrucla, targanie go na zloty milosnikow starych sztrucli i
    filozofii do dupowozu, ktory ma gracje i temperament taczki na buraki.

    Swiat bylby nudny, gdyby wszyscy lubili to samo. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 38. Data: 2010-08-09 14:37:41
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Mateusz Mirski pisze:

    > Priorytetem są koszty utrzymania i eksploatacji, a w tym przypadku o ile
    > wiem każdy kowal naprawi, martwi mnie tylko ten klin.

    Wał od 1Z TDI razem z kołem i spokój na długie lata.

  • 39. Data: 2010-08-31 14:49:29
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-08-03 17:02, kamil pisze:

    > 3, 4 i 5 praktycznie nie da sie od siebie odroznic. Ale widac naiwnych
    > na przeplacenie za golfa bo "przejedzie jeszcze nie jedno nowsze auto
    > "nie brakuje.

    3 nie odróżnisz od 4 i 5? No bez jaj...